• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402110100657
  • خبرنگار : 50210

معاون استاندار مرکزی:

قطعا در انتخابات پیش رو انقلاب بواسطه حضور مردم واکسینه خواهد شد

قطعا در انتخابات پیش رو انقلاب بواسطه حضور مردم واکسینه خواهد شد

ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه مدیران باید در هر برهه‌ای فضا را برای انتخابات آماده کنند و قطعا انقلاب در این انتخابات به واسطه حضور مردم واکسینه خواهد شد.

بهنام نظری اول بهمن ماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران در سوریه اظهار کرد: این انتخابات لیله القدر نظام جمهوری اسلامی است و خون هایی که برای اعتلای این نظام ریخته شده یکی از پایه های اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی است.

نظری با اشاره به مواد ۷۰ تا ۸۰ قانون انتخابات که مختص مسائل تبلیغاتی است، گفت: هر فردی که به هر نحوی کوچکترین رفتاری داشته باشد که شائبه گرایش به نامزدی را ایجاد کند، حتما از مسیر ولایت خارج است و از هیچ دستگاه اجرایی، مدیرکل، رییس اداره و حتی کارمندان، چنین رفتارهایی را نمی پذیریم چراکه باید در دولت سیزدهم، ترمیم رابطه دولت و مردم صورت گیرد و انتخابات یکی از مسیرهای این ترمیم است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات باید سلامت واقعی باشد، گفت:  امیدواریم که در ۱۱ اسفندماه یک همایش بزرگ در کشور رقم بخورد.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: ماده ۱۳ قانون انتخابات ناظر به همه دستگاه های اجرایی است و باید همه امکانات و توان خود را در این راستا ارائه کنند. همه دستگاه ها، قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار قرار دهند.

وی با اشاره به ارائه امکانات دستگاه های اجرایی برای نامزدها، افزود: تا سوم بهمن ماه فرصت برای اعلام امکانات از سوی دستگاه‌ها باقی است که تعدادی از دستگاه ها هنوز امکانات خود را اعلام نکرده اند و اگر اعلام صورت نگیرد، اعمال قانون صورت می گیرد و متخلف محسوب می شوند و چهارم بهمن ماه اسامی این دستگاه ها اعلام می شود.

نظری بیان کرد: عوامل اجرایی پای صندوق، عمدتا کارمندان هستند و نسبت به آزادسازی آنها در پای صندوق باید همکاری لازم صورت گیرد، از طرفی انتخابات مجلس خبرگان رهبری را نیز پیش رو داریم که ۱۰ نفر در فرمانداری اراک ثبت نام خود را نهایی کردند و مراحل مختلف در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در استان ۳۰۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات داریم که احتمال تغییر این آمار وجود دارد، گفت: طبق قانون شفافیت مالی، داوطلبین انتخابات باید تمام هزینه‌کرد خود را در سامانه شفافیت ثبت کنند و تمام فعالیت ها ثبت می شوند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بر مطالعه دقیق مفاد قانون انتخابات توسط مدیران و عوامل اجرایی تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: باید در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبلیغات، تلاش وافری داشت، هیچ مسئولی نباید خود را از رسانه ها دور کند و قطعا پاسخگویی و ارائه خدمات، امیدآفرینی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه باید در دهه فجر همه اقدامات صورت گرفته به بهترین شکل ممکن به مردم منتقل شود، افزود: حتما در جلسات ستاد دهه فجر، مدیران کل شخصا حضور داشته باشند تا اطلاع رسانی درستی به مردم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha