• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402102517633
  • خبرنگار : 50286

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد

حضور پرشور در انتخابات، اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است

حضور پرشور در انتخابات، اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است

ایسنا/کرمان امام جمعه رودبار جنوب گفت: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج‌ومرج بوجود می‌آید.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: انتخابات مظهر عزت ملی، پشتوانه امنیت ملی و نماد آزادی مردم است.

امام جمعه رودبار جنوب حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را بیعت با امام و شهدا دانست و افزود: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج‌ومرج بوجود می‌آید.

افشارمنش با اشاره به اینکه در انتخابات چهار گروه امتحان می‌شوند، گفت: در انتخابات مجریان و ناظران مورد امتحان قرار می‌گیرند که آیا فقط قانون برای آن‌ها مهم است یا حزب و گروه؟ اگر فقط قانون برای آن‌ها مهم باشد پیروز این میدان هستند و با توجه به شناختی که از کلان اجرا و نظارت داریم، ان‌شاءالله این عزیزان قانون‌مدار هستند.

وی بیان کرد: مسئله دیگر این است که در انتخابات، احزاب و گروه‌هایی که به مردم لیست می‌دهند آیا منافع ملی را در نظر می‌گیرند یا حزبی و جناحی را؟

افشارمنش گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید احراز صلاحیت شدگان واقعیت را بگویند. اگر در باغ سبز دروغین نشان دهند مردود این امتحان خواهند بود و گروه آخر رد صلاحیت شدگان هستند که آیا کل نظام را زیر سوال می‌برند؟ یا از طریق قانون اعتراض را دنبال می‌کنند و اگر قانونی دنبال کنند پیروز میدان‌اند.

امام جمعه رودبار جنوب به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه ملعون از ایران اشاره کرد و افزود: محمدرضا پهلوی برای دومین بار در ۲۶ دی ۵۷ فرار کرد و این‌بار دیگر بازگشتی در کار نبود. با خروج محمدرضا پهلوی از ایران در ۲۶ دی‌ماه ۵۷، دربه‌دری او آغاز شد.

وی افزود: در طول تاریخ ایران فرار شاهان به‌ندرت اتفاق افتاده، اما شاهی که دو بار از کشورش گریخته احتمالاً همین شخص محمدرضا پهلوی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha