• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402102417006
  • خبرنگار : 71496

ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴ سربازش در مرز لبنان اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴ سربازش در مرز لبنان اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در درگیری‌هایی با یک گروه از نیروهای مقاومت که به پایگاهی واقع در مزارع اشغالی شبعا نفوذ کرده بودند، چهار تن از سربازهایش زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، وبگاه عبری زبان «واللا» نوشت یک گروه از نیروهای مقاومت توانستند از خاک لبنان به نزدیکی پایگاهی واقع در مزارع اشغالی شبعا نفوذ کنند.

بر اساس گزارش این رسانه عبری زبان، آنها در ادامه با سربازان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند و در این درگیری‌های شبانه چهار تن از سربازان ارتش دشمن زخمی شدند.

سایت «واللا» شنبه در گزارشی تعداد سربازان صهیونیستی را که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۲۳ دچار معلولیت شدند، به روزرسانی و اعلام کرد که تل‌آویو اعتراف کرد حدود ۴۰۰۰ سربازش در این جنگ دچار معلولیت شدند، این در حالی است که برآوردها حاکی از افزایش ۴۰ درصدی آنها و تا حدود ۳۰ هزار تن هستند.

همچنین این رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم از ترس کاهش روحیه‌ها، تمامی اطلاعات نیروهای زخمی خود را به مردم ارائه نمی‌کند.

مقاومت اسلامی لبنان شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگانس پایگاه «برانیت» و پادگان آن را با تسلیحات موشکی خود هدف قرار داد و در این عملیات پایگاه یاد شده مستقیم هدف قرار گرفت.

همچنین طبق این بیانیه، نیروهای مقاومت لبنان محل تجمع سربازان ارتش اشغالگر در قلعه «هونین» را با تسلیحات مناسب مستقیم هدف قرار دادند.

علاوه بر اینها، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک نقطه تجمع سربازان ارتش دشمن در ارتفاعات «الطیحات» را با موشک زده و پایگاه «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا را مستقیم هدف قرار دادند.

در ادامه مقاومت اسلامی لبنان عملیات نیروهایش علیه شهرک «شتولا» با تسلیحات مناسب و آسیب دیدن یکی از ساختمان‌های آن را تایید کرد.

این حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه دشمن صهیونیستی برای حمایت از غزه و در پاسخ به حملات و اقدامات متجاوزانه این رژیم اشغالگر علیه خانه‌ها و روستاهای واقع در جنوب لبنان انجام شدند.

همچنین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را که در پایگاه «المطله» مستقر بود، در جریان حملاتش به روستاهای لبنان هدف قرار داده و منهدم کردند.

بر اساس بیانیه کوتاهی که این نیروها منتشر کردند، تانک یاد شده با تسلیحات مناسب هدف قرار گرفته و منهدم شده و نیروهای سوار بر آن کشته و زخمی شدند.

خبرنگار شبکه خبری المیادین مستقر در جنوب لبنان نیز تایید کرد که یک حمله مستقیم از لبنان به سمت پایگاه «مسکاف عام» متعلق به دشمن صهیونیستی انجام شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز تایید کردند که یک موشک ضد تانک از لبنان به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha