• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402101711921
  • خبرنگار : 71650

حاشیه نگاری ایسنا از تشییع زائر شهیده «فائزه رحیمی»

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی
عکس مربوط به تشییع پیکر شهیده فائزه رحیمی در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان و گریه‌های خواهر شهید کنار پیکر

«روی پوستری که آخرین بار فائزه در دست داشت، خطاب به حاج قاسم نوشته شده بود "سلام ما را برسان"، فائزه هم رفت و سلام همه ما را به حاج قاسم رساند...»

به گزارش ایسنا، بنری که نام او بر رویش درج شده را در قسمت‌های مختلف بلوار مرزداران می توان دید. ساعت ۹صبح بود، آن طور که اطلاع رسانی شده بود پیکرش را باید تا حدود یک ساعت دیگر به پردیس نسیبه می‌آوردند اما مردم گوشه و کنار بلوار ایستاده‌ بودند.

دانشجویان، مردم را به داخل دانشگاه هدایت می‌کردند تا در مراسم حضور داشته باشند اما عده‌ای ایستادن در گوشه و کنار بلوار را به داخل ترجیح می‌دادند؛ شاید مقید به حضور در بلوار بودند تا لحظه ورود پیکر شهیده را از دست ندهند.

سالن ورزشی دانشگاه را برای مراسم آماده کرده‌ بودند؛ ورودی زنان و مردان و محل حضور زنان و مردان به صورت جداگانه در سالن در نظر گرفته شده بود. سرم را می‌چرخانم؛ دنبال میکروفون و میز تریبون می‌گردم، که می‌بینم در قسمت زنانه جاگذاری شده؛ یادم می‌آید این مراسم برای تشییع پیکر یک «شهیده» تدارک دیده شده و ماهیتش روحی زنانه دارد.

مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد؛ سخنران با خواندن مرثیه‌ای از امام حسین (ع) و خانم فاطمه زهرا (س) می‌خواهد روایتگری شهادت کند.

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی

فریاد زد هرکس شهادت می‌خواهد دستش را بیاورد بالا «کی می خواد صداشو مثل این دختر حاج قاسم بشنوه؟، دستش رو بیاره بالا. دخترا، دیدید فرقی بین شهید و شهیده نمی‌کنه؟» راست می‌گوید، شهادت دختر و پسر نمی‌شناسد.

خبر می‌رسد که پیکر را آوردند؛ هجوم به سمت صحنه بیشتر می‌شود؛ حتی لمس تابوت شهید برایشان غنیمت است. چشمان مشتاقی که از ۹ صبح دنبال شهیده «فائزه رحیمی» بودند حاجت روا می‌شوند. سخنران می‌گوید «فائزه خانم چکار کردی که روز مادر، حضرت مادر شما را خرید»، این را که می‌گوید گویی داغ دل حضار را تازه کرده باشد، صدای سوزناک ناله‌ها بیشتر می‌شود.

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی

بغض امان دانشجویانی که برای هدایت مردم، حمایل خادم به شانه انداخته‌اند را هم بریده بود، انتهای سالن، ایستاده می‌گریند. برخی هم ته سالن نشسته و با حالت حسرت زجه می زنند و این زجه زمانی که سخنران خطاب به شهیده می‌گوید «چادرت را بتکان، روزی ما را بفرست» شدت گرفت.

به گزارش ایسنا، بعدازظهر روز چهارشنبه (۱۳ دی) دو انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان و در حین برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رخ داد که طی آن بالغ بر ۲۳ دانش آموز و یک دانشجومعلم به شهادت رسیدند.

شهیده فائزه رحیمی دانشجو معلم ورودی ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران بود که اکنون اولین شهید زن تربیت معلم محسوب می شود.

مریم مصطفی‌وند، دانشجوی ترم سه پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران که همسفر فائزه رحیمی در سفر به کرمان برای زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی بود، در گفت‌وگو با ایسنا درباره شهیده فائزه رحیمی و نحوه شهادتش می‌گوید «فائزه دانشجوی ترم پنج رشته امور تربیتی دانشگاه بود. رشته ما با یکدیگر فرق داشت و به واسطه این سفر و انجام کارهایی برای انتشار نشریه دانشگاهی با او آشنا شدم.»

معتقد است فائزه را دیر شناخته «یکی از حسرت‌هام اینکه چرا زودتر با این شهیده دوست نشدم. اینطور که در این مدت کوتاه فائزه را شناختم، او خیلی علاقه داشت درباره شهدا بنویسد. یادم هست از طریق یکی از دوستان صمیمی‌ام وارد اکیپی شدم که فائزه یکی از اعضای آن اکیپ بود؛ خوش رو بود. یادم هست آن شب هم اتفاقا فائزه گفت من در حال نوشتن کتابی درباره شهدا هستم.»

از پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان کاروانی برای زیارت حاج قاسم به کرمان می‌رود اما فائزه فقط به عنوان یک زائر صرف به کرمان نرفت «ما از طرف دانشگاه برای زیارت حاج قاسم سلیمانی به کرمان رفتیم. فائزه به عنوان پشتیبان و خادم برای ساماندهی به گروه‌های زائرین در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم به کرمان می رفت. ما با هم همسفر در یک اتوبوس بودیم.»

شهادت با تفاضل یک متر

این همسفر شهیده رحیمی درباره لحظه انفجار می‌گوید «ما از اتوبوس پیاده شدیم. فائزه حدودا یک الی دو متر پشت سر ما بود چون مشغول ساماندهی گروه‌های زائرین بود. زمانی که .وارد مسیر پیاده روی شدیم ناگهان پشت سر ما انفجاری رخ داد. وقتی انفجار رخ داد، همه پراکنده شدند. دیگر فائزه را ندیدیم. من به همراه دوستم خودمان را به محل اسکان رساندیم. از همدیگر خبر نداشتیم و هر کدام از بچه‌ها یکی یکی خودشان را به محل اسکان می‌رساندند و برگشتند. تا ساعت ۱۰ شب منتظر آمدن فائزه بودیم اما خبری از فائزه نشد.

این بخش از صحبتش را با بغض تعریف می‌کند «به خود امید می‌دادیم که فائزه زنده است و بر می گردد اما متاسفانه ساعت ۱۰ و نیم شب متوجه شدیم  فائزه شهید شده است.»

دختر روسری آبی که نیتش شهادت بود

«یادم هست فائزه بر خلاف همه بچه‌ها که برای مراسم سالگرد حاج قاسم روسری مشکی سر کرده بودند، روسری آبی کمرنگ داشت. وقتی از او پرسیدیم که "نمی‌خواهی این روسری را عوض کنی و مشکی سرت کنی؟" گفت مهم نیت است. با همان روسری هم شهید شد. آخرین برگه‌ای هم که در دست داشت، پوستری بود که روی آن خطاب به حاج قاسم نوشته شده بود "سلام ما را برسان". فائزه هم رفت و سلام همه ما را به حاج قاسم رساند.

حسرت دوران دفاع مقدس برای شهادت

معتقد است فائزه برای این دنیا نبود «رفتارش با بقیه بچه‌ها فرق داشت. خیلی دوست داشت به همه کمک کند. همه‌اش در گروه‌های جهادی و گروه‌های کمک به مردم فعالیت می کرد. حتی در دوران اوج پاندمی کرونا هم داوطلبانه برای تزریق واکسن کرونا به مردم پیش قدم شده بود. این امر برای زمانی است که مردم از هم فرار می‌کردند. از طرف دیگر دغدغه شهدا را داشت. با اینکه سنش کم بود اما حسرت این را می‌خورد که چرا زمان دفاع مقدس نبود تا شهید شود.»

آخرش هم شهید شد

صدایش از بغض می‌لرزد، خیلی جلویش خودش را می‌گیرد تا اشکش سرازیر نشود «چیزی که خیلی روی دلم مانده این است که فائزه در آخرین صحبت‌هایمان می‌گفت که همه مراکز دانشگاه فرهنگیان مثل مرکز "شرافت" و "باهنر" شهید دارن اما پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان که ما در آن تحصیل می‌کنیم شهید ندارد. قرار بود در نشریه‌مان مطلبی از شهیدی بنویسیم که متولد تهران باشد. فائزه خلیی دنبال این شهید می‌گشت. می‌گفت ان‌شاءالله پیدایش می‌کنیم. آخرش هم شهید شد و خودش شد همان شهیدی که قرار بود راجع به آن در نشریه بنویسیم.»

مریم آخر حرف‌هایش را اینگونه تمام می‌کند «یکی از غمبارترین چیزهایی که در دلم مانده این است که انفجار با فاصله یک الی دو متری از من رخ داد اما اتفاقی برای من نیفتاد. فائزه چقدر خوب بود که او را بردند و ما جاماندیم. فائزه لایق شهادت بود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۱:۵۷

خدا همشونو بیامرزه من که خیلی غصه خوردم خودم هم ریشه کرمانی دارم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۲:۰۴

ان شاالله مهمان خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها باشن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۲:۰۷

روحش شاد خوش به سعادتش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۲:۲۵

همه ما حاج قاسم هستیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۲:۳۲

روحش شاد ویادش گرامی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۲:۵۶

خیلی زبان بیانت شیرین وجذاب بود اشکم سرازیر شد شهادتش مبارک باشهدای مقدس مشهورشوندانشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۳:۱۲

روحش شاد.خداوند با حضرت زهرا محشورش کند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۱۵

شهادت مبارکش باد دعاکن فائزه جان شهادت نصیب من بینوا گردد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۳:۱۴

خوش به سعادتشون

avatar

شهادت مبارک فائزه جان سلام مارا به حضرت زهرا سلام الله علیها برسان .. شهادت آرزوی ماست کاش منم آنجا بودم کنار شهدا بودم حاج قاسم روحت شاد و یادت گرامی باد حاج قاسم دشمنان حتی از زائرانت هم هراس دارند..

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۳:۴۳

اینشالله محشوربشه باخانم فاطمه زهرا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۳:۴۵

روحش شاد ویادش گرامی،زنده باد ایران وایرانی،جانم فدای رهبر🖤

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۳:۵۷

سلام ما رو به شهدا برسانید ........

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۰۰

خدا به خانوادش صبر بده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۰۷

انشاا... روح پاکش باحضرت زهرا(س) وشهدای کربلا محشور شود. روحش شادویادش گرامی باد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۲۳

خوشا به سعادتش،چی میشه دست ما رو هم بگیری شهیده ی عزیز

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۲۵

روح نازنینش شاد شهادت مبارک🌷

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۲۵

روحش شاد و یادش گرامی باد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۳۹

روحش شاد یادش گرامی شهادت لاله ها را چیدنی کرد ...به چشم دل خدا را دیدنی کرد.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۳۹

ممنون ایسنا روحش شاد راهش پر رهرو

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۴۱

خدا همه شهیدان این حادثه رو به علو درجات برسونه با حضرت فاطمه زهرا بنت ابیها محشور بفرماید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۴۱

درود بر روان پاک تمام شهدای راه اسلام. اللَّهُمَّ صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۴۴

روح دختر عزیزمان شاد خوشا به سعادتش دختر شهیده ایران.انشااله روح بلندش باشهدای کربلا محشور شود وبه دیدار خانم فاطمه زهرا سلام اله نائل شود.وجود این دختر مایه افتخارو مباهات است خوشابحال خانواده هایی که چنین دختران نازنینی راتربیت کرده اند.انشااله دست همه دختران مسلمان رابگیرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۴۷

جانم.فدای.رهبر.شهادت.افتخار.است.که.نصیب.هرکس.نمیشود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۵۳

شهادت مبارکت ای آرزومند شهادت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۴:۵۴

ان‌شاءالله که دست ما رو رها نکنند .نثار روح ارواح طیبه شهدا صلوات 🌹

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۱۱

سلام بر ابا عبدالله الحسین روح شهیدامون شاد باشد واینکه ما سر حرفمون هستیم راه امام حسین راادامه میدهیم وجان فدای رهبرمان هستیم پاینده باد رهبر وایران وایرانی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۲۲

خوشا به سعادتش روحش شاد یادش گرامی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۳۰

خوش به حالش که به آرزویش رسیده، ان شاله قسمت شما و همه آرزومندان. آمین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۴۲

ماهم داغداریم روحشان قرین رحمت الهی آرزوی سعادتمندی برای این آب خاک لبیک یا سید علی خامنه ای

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۴۲

عاشقان مرز پر گهر از مرگ نمی‌ترسند و عاشقانه را ه سرداربزرگ دلها را ادامه خواهند داد...روحت شاد دختر ایران زمین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۴۰

ان شاء الله حاج قاسم سلیمانی دست من راهم بگیرد، فدات بشم حاج قاسم من هم ببرپیش خودت، قربونت بشم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۳۴

روحش شاد 🌹 بر باعث و بانی این حرکت تروریستی لعنت. لعنت بر داعش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۳۴

خدایا مرگ ماروهم باشهادت قراربده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۴۱

روحش شاد و راه شهدا پر رهرو باد....اللهم ارزقنا شهادة فی سبیل الله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۴۹

سلام ما را هم برسان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۰۶

حاج قاسم چقدر زیبا گفت قبل از شهید شدن باید شهید بود روح همه شهدا شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۰۶

روحش شاد خدا به خانوادش صبر بده دست مارو بگیر فائزه جان برامون دعا کن تو این تاریکی دنیا.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۰۷

خدا رحمت کنه مسعولین باید مرزهای شرقی رو کنترل کنند ورود مهاجر بدون حساب کتاب و آزاد امنیت کشور رو از بین میبره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۱۸

تورو به جد فاطمه زهرا حجاب مملکت ایران را درست کنید کشور شهید پرور از شهیدا خجالتم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۱۹

فائزه جان سلام ما را به فاطمه ی زهرا برسان .....

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۱۹

مامدعیان صف اول بودیم از اخر مجلس شهدا را چیدند...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۳۰

روحش شاد و یادش گرامی دختر زیبای روسری آبی را

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۳۳

روحت شاد ، سلام مارا برسان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۳۹

خوش به سعادتت فائزه خانم ای دختر پاک ایرانی دست ما رو هم بگیر دعا کن ماهم یه روز شهید بشیم فائزه ی عزیز سلام مارو به حاج قاسم برسون التماس دعا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۴۹

آبجی تا ما پسرهای ایران هستیم نمیزاریم دست دشمن به ناموس مون برسه جون مون رو فدای ناموس و رهبر مون می‌کنیم فقط حکم جهاد کافیه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۴۵

روح همشون شاد ایشالله همنیشین حضرت زهرا ومهمان سرداردلها باشن سلام ماراهم برسونن به سرداردلها وهمه شهیدان جنگ تحمیلی روح همشون شاد مرگ بردشمنان ایران امریکا غاصب جنایتکار اون داعشی ها کثافت مردم ایران عزادار کردن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۴۷

خدایا همچین مرگی رو نصیب من بکن انشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۴

این حرف نزن خدا خودش جان داده ومیگیره جان آدم مهم خدا به خانواده اش صبر بده شاید خدا تو رو برای کار مهمی آفریده همیشه شکر کن زنده ای و میتوانید زندگی کنی کار خوب انجام بده خدا راض باش وشکر کن سلامتی به همه کمک کن خدا راضی ثواب بهت میرسه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۶:۵۴

خوش به سعادتش که همنشین حضرت زهرا شد انشالله که دست ما را هم در روزقیامت بگیرند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۰۳

فائزه خانم شفاعت مارو هم بکن ...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۰۳

روحش شاد ،خوش به سعادت شان در روز تولد دختر پیامبر ،وبزرگداشت حاج قاسم عزیز ،انشا....ماهم مورد شفاعت قرار گیریم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۰۴

🖤🖤😭😭😭😭😭🖤🖤 💐💐💐💐💐 جان وتنم فدای وطنم.رهبرم.وتمامی مردم کشور می‌بوسم خاک پاک وطنم را

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۰

شهادت هنر خوبان خداوند است.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۲

انشاالله که روح بزرگش قرین رحمت الهی باشه .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۳

روحشان شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۴

شرط شهید شدن شهید وار بودن است خداوند متعال بیامرزه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۹

خوش به سعاددت ،سلام مارو به خانم حضرت فاطمه زهرا س وشهدا برسان،به مادرمون بگید،برگه شهادت منم امضا کنند.برای شادی روح همه شهدا فاتحه صلوات

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۲۹

تو دین و مذهب ما شانس جایگاهی ندارد و همه چیز ازقبل برنامه ریزی شده هست شهادت این عزیزان هم از قبل مورد تایید باری تعالی قرار گرفته بوده و اینان برگزیده شده بودند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۰

سلام دخترم روحت شاد من هم شهادت را تبریک میگم از یه نظر آتشم زدی ولی خوشحالم که آبرومندانه رفتی خدا به همه مون صبر بدد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۰

سلام دخترم روحت شاد من هم شهادت را تبریک میگم از یه نظر آتشم زدی ولی خوشحالم که آبرومندانه رفتی خدا به همه مون صبر بدد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۱

خداوند اینان و همه شهدا رو بیامرزه ما همه مدیون شهدا هستیم ...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۴

روحشان شاد ویادشان گرامی لعنت خدا بر علی کریمی منافق

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۶

روح شان شاد و یادشان گرامی لعنت خدا بر اسرائیل و بی رحمان و ظالمان روزگار

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۸

شهادت توفیقی هست از طرفه خداوند خوش به حالش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۵۰

خداوند رحمتشون کنه وبه خانواده هاشون صبر بده واقعا سخته

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۷:۵۰

عزیزان میروند نوبت به نوبت خوشا آن روز که نوبت بر من آید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۰۶

عزیزم روحت شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۴

انشاالله خداوند باعث بانی این کشتارها را نابود کنه خداوند این لاشخورها ی کثیف را ریشه کن کنه که به مردم بی گناه رحم نمی کنه انشاالله خدا ازاین تروریست ها انتقام بگیره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۵

خدا لعنت کند کسانی رو که صفا و ایمان جوانان مارو نمیتونن ببینن و به عناوین مختلف سعی در منحرف کردن جوانان دارن،خوشا به حال این مومنان واقعی که با شهادت مسیر رو برای دیگران روشن میکنن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۸

فائزه خانم خوش به سعادتت برا من هم دعا کن قسمتم بشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۲۳

اسرائیل تاوان این جنایتش راخواهد داد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۲۴

روحشان شاد،کرمان تسلیت.هموطن تسلیت،🖤🖤🖤

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۲۸

خوشا به سعادتشان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۲۸

روحشان شاد ویادشان گرامی تواین دنیا هیچ چیزی با ارزشتر ازشهادت نیست که این شهادت قسمت هرکی نمیشه روحشان شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۳۴

روح همه عزیزانی که در این حادثه شهید شدن شاد و یادشان گرامی باد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۴۹

تسلیت به همه برادران وخواهران ایرانی خدالعنت کنه تروریستای بزدل راغیرت رودرو ندارن ماشیعیان افغانستان سالهاست رنج میکشیم ازبس این نامردا بانامردی میان مردم بیگناه به شهادت میرسانن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۵۵

روحش با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور ویادش گرامی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۵۵

آه از بی لیاقتی ما که بایدروزی به مرگ طبیعی بمیریم.اللهم ارزقناشهادت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۸:۵۸

خدایا مارو هم لایق شهادت بدون🥺😔که دلم میسوزه 🥺

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۲۰

الهی عزیززززم روحش شاد و با مادرمون بانو فاطمه زهرا محشور بشه انشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۲۷

خوشا به حالت خواهرم....تو به وصال شهادت رسیدی و باز ما نظاره گر بودیم عزیزی از ما به سوی خدا پر کشید....دعا کن همچون خواهری مهربان برای این برادرت که ما مشتاقانه در جستجوی شهادتیم.....اللهم عجل لولیک الفرج

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۳۰

روح همه شهدا شاد.خوشا به سعادتشون

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۵۹

خوش‌به‌سعادتش‌روحش‌شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۴۰

خوشا به حالتان شهدا برا ما هم دعا کنید که ما هم شهید بشیم روحت شاد شهیده عزیز شما انتخاب شده خدا بودید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۱۵

خدا رحمت کند همه شهدا بویژه این شهیده خانم نازنین. خدا لعنت کند تروریست های نجست و عامران و پشتیبانان آنان را . به فرمایش سردار دلها ما ملت شهادت و ملت امام حسینیم. شهادت افتخار این ملت بزرگ است . با شهید کردن حاج قاسم و زائرینش یاد آنها بیشتر درخشان و جاوید شد .لبیک یا خامنه ای رهبر عزیزم‌ .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۵۸

سلام عزیزم خوش به سعادتت که اینقدر با آبروخریداری شدی الهی همنشین حضرت زهرا باشی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۱۷

روحت پاک تو در کنار حاج قاسمی سلیمانی در آرامش باشد انشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۰

روحش شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۰

خدایا مارا هم لایق شهادت کن فائزه جان سلام مارا به حضرت زهرا سلام الله علیها برسان.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۱

سلام بر سهدا. مخصوصا شهیده فائزه رحیمی. یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما. خوشا بسعادتت چنین رفتنی به این زیبایی مبارکت باد. شهد شیرین شهادت گوارای وجودت. فائزه جان از صمیم بهت تبریک میگم چون پذیرفته شدی. برای ما هم دعا کن.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۳

دشمن درست فهمیده ما از مردن در هراسیم اما این را نفهمیده که ما مشتاق شهادتیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۴

همه جهانیان به نوعی مدیون این شهدا ودیگر شهدای مقاومت هستندچون باعث بیداری افراد شرافتمند شدند ان شاالله خدا انها رو رحمت کنه ومقمشون رو بالاتر ببره و روزنه ای باز کنه که ماهم بتونیم کاری کنیم که فردای قیامت پیش این شهدا روسیاه نباشیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۸

خداوند گلچین هست ولی حیف این آدمهای خوب که زود می‌روند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۴۸

شهادتت مبارک دختر زیبای ایران زمین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۵۹

روحشان شاد و یادشان گرامی باد خدایا مرگ ما رو شهادت قرار بده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۰۶

سلام برشهیدان راه خدا مرگ وننگتان باد اسراییل غاصب وآمریکای جنایتکار..

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۳

ما را بکشید ملت ما بیدارتر میشود..

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۸

روحشون شاد شهید زنده وطنومونن روح ت شاد حاج قاسم شهید زنده کاش منم تو سر مزارت شهید میشدم خدا اون آروزی به ما نداد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۳۷

خوش به حالت خواهرم ، دست داداشی هم بگیرید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۴۴

به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۴۵

خوشا به حالش مردن حقه خوشا بحال کسی که شهید شود اینم لیاقت میخواهد من با خواندن این مطالب فقط اشک ریختم خودم معلم هستم افتخار میکنم چنین همکارانی دارم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۴۸

انشالله هرکس آرزوی شهادت دارد به آرزویش برسد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۵۷

روحش شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۱

خوش به سعادتشون ای کاش من هم لیاقت داشتم با اون عزیزان شهید شوم اونا رفتن پیش حاج قاسم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۳

خوش به حالش فائزه شهیده شدوبه ارزویش رسید ماکه لیاقت نداریم سلام ما رابه شهدابرسان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۴

روحت شاد دختر گلم ! سلام مرا به پسر گلم برسان که سالها پیش بهشتی شد ! به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا ! همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم !

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۸

روحشان شاد یادشان گرامی خوش به سعادتشان وصبر بر خانواده شان واقعا ماهم غصه خوردیم چه برسد به خانواده درجه یکشان خدا وند صبر بده بهشون

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۰

خدا به خانوادت صبر بده دعا کن منم شهیده شم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۱

روحت شاد عزیز دل از مسئولین می‌خواهیم پیگیر باشند واین اشغال هارو مجازات کنند که تسکین دل ملت شود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۴

روحش شاد، خداوند به خانواده اش صبر عنایت کنه و انشاءالله به برکت صلواتی بر محمد و آل محمد برای شادی روح این شهیده و تمامی شهدا ، شفیع ما در محشر باشند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۸

#کرمان_تسلیت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۸

روحشان شاد و یادشان گرامی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۰۴

دخترروسری آبی خوشا به سعادتت جای تودرآسمان آبی است شهادتت مبارک التماس دعا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۲۵

خدا رحمتشون کنه و در آرامش باشند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۲۶

خوش به سعادت پدر و مادرش که چنین دختری را هدیه درراه خدا دادن روحش شاد ویادش گرامی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۴۲

فائزه جان به جان سردار دلها قسمت میدهم ما را هم شفاعت کن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۴۲

روحشان شاد باشد شهادت نصیب هرکسی نمیشود،

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۴۴

چه زیبا زندگی کرد و چه زیبا شهید شد در اوج جوانی به دست نابکارترین ناجوانمردان مظلومانه شهید گردید و جمع نمازگزاران نماز جمعه تهران بر پیکرش نماز خوانند ناگهان تمام دنیا او را شناختند و یک باره خداوند نام او را در زمره رستگاران و شهیدان و صدیقین درگاهش ثبت فرمود از جمع خاصان و محبان حضرت فاطمه الزهرای اطهر باشند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۵۲

خدا اجرش را داد حتما هم بهشتی هست آبی سر کرده و آسمانی شده چه سعادتی فقط خدا به خانواده اش صبر دهد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۵۹

روحش شاد. خدالعنت کند اسرائیل کودکش. وداعشیهای حرامزاده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۰۰

سلام خدای عالم و اولیائش و نیک مردان راه حق بر شهدای مظلوم این حادثه. ستاره ها شمایید...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۰۱

خوشا به سعادتت !درمحضر ارباب یاد ما هم باش بانو! خدایا!به خون پاک حسین(ع)لذت شهادت را به من بنده ی روسیاه و همه ی آرزومندان شهادت بچشان🤲

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۳۵

قسم به خون آن شهید که خواب را از چشمان عوامل این اقدام رضلانه خواهیم ربود ..قسم میخورم تا زمین را برایشان جهنم نکنیم نخواهیم مرد ...والیوم الانتقام

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۵۱

روحش شاد برای ما هم دعا کن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۱۰

التماس دعای شهادت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۲۲

فقط میتونم بگم خوش بحالش تو این سن ب این کمال و رشد معنوعی رسیده بود ک برای مقام شهیده شدن انتخاب شد..شهادت مبارکت باشه دختر خوب

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۲۴

فائزه تورو به حاج قاسم قسم مارو فراموش نکن و وقتی رفتی پیش امام حسین یاد ماهم باش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۲۷

روحشون شاد ..واقعا خیلی سخته ...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۳۰

اللهم عجل لولیک الفرج

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۳۳

روحتش شاد خوش به سعادتت عزیزم ماروهم شفاعت کن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۱:۰۴

روحت شاد سلام مارا برسان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۱:۲۴

کاش شفیع ما بشی اون دنیا:) مارو فراموش نکنیا❤️‍🩹

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۲:۵۳

روحشان شاد نامش همیشه زنده وپایدار خوش به سعادتون عزیزای ما خدا لعنت کنه دشمنان اسلام را انشا الله به سزای اعمال خودشون زود برسند بحق خون نا حق ریخته شهیدای عزیزما حاج قاسم عزیز تو اون دنیا دعا کن دشمن اسلام نابود بشند الهی امین🖤🖤

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۳:۲۴

روح همه شهدای کرمان شاد.الهی شهادت را نصیب همه دلهای بیقرار گردان..شهادت حسرت نشه برامون...خوشا بسعادت شهدا..کاش دست ماروهم بگیرند..فائزه خانم برا ماهم شهادت بخواه از خدا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۳:۴۰

روحش شاد یادش گرامی‌باد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۵:۰۵

چرا باید مردم بی گناه چرا باید کشته بشن و به شهادت برسن.خداوند بزرگ همه را رحمت کنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۵:۲۸

فائزه جان شهادتت مبارک سلام مارا به شهداء و عمو قاسم سلیمانی برسان برای همه جوان ها دعا کن عاقبت به خیر شوند اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۶:۱۷

روحش شاد ان شاالله مهمان حضرت زهرا س باشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۶:۱۹

روحشون شاد ⚘⚘⚘⚘

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۶:۵۴

خوش به سعادتت فائزه خانوم سلام مارو به شهدا برسان ان شالله مهمان حضرت زهرا باشی سلام مرا به شهیده شاه زنان برسان التماس دعا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۳۴

شهادت مبارکت باشه خدایا مرگ مارو با شهادت مزین کن الهی آمین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۳۴

روحتون شاد و راهتون پررهرو باد....خدا لعنت کنه به مسببان حمله ی تروریستی کرمان و خدا هزاران بار لعنت کنه اونایی که به شهدامون هتک حرمت کردن به حق دل شکسته ی حضرت زینب(س)که خیر نبینن.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۴۵

خدا را هزار مرتبه شکر انشاله شهادت نصیب همه ی دیگر برادران و خواهران عاشق شهادت بشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۴۷

همه این نظرها از یک نفر در آمده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۵۴

عزیز دلم سفر بسلامت سلام ما را برسان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۸:۰۴

خیلی برامون سخته این اتفاق ولی سعادت می خواد شهید شدن برای ما هم دعا کنید شهید بشیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۸:۰۸

السلام علیک ایها الشهدا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۸:۰۹

سلام و رحمت خدا بر شهیدان راه حق که مظلومانه جان فدا کردند.فایزه عزیز و خانواده های سلطانی نژاد و دهقان وسایر شهدادا ...😭شهیدان عند ربهم یرزقون هستند و نظرمیکنند به وجه الله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۸:۳۵

زنده‌هستند‌شهیدان‌روحشان‌شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۰۵

شهدا استثنا هستند و آنها با خدا معامله کردند و خدا آنها را خریده است و خون بهای آن خود خدا است آنها عاشق خداوند هستند و برای پیوستن به خدا لحظه شماری می کنند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۱۱

روحت شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۱

شهادتشان مبارک کاش منم این سعادتو داشتم که اون روز شهید بشم وحاج قاسم و ببینم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۲

خداوند به خانواده اش صبر بده و امیدوارم جایش در بهشت باشد. خداوند بهترین افراد را برای شهادت انتخاب میکند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۵

سلام و دو رد به همه شهدا یاد همه‌شان بخیر این غافله عشق امان نمی دهد بگذار عاشقان همراهت شوند خدا صبر عنایت کند به این خانواده شهیده روحشان شاد با ذکر صلوات

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۴۴

خوشا به سعادت شهداء 🌷

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۰:۰۹

متن رو خیلی قشنگ نوشتین... اشکم سرازیر شد.. ممنونم از اینکه من رو با این شهیده آشنا کردین... روح فائزه ی عزیز شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۰:۲۳

دختر روسری آبی میشه برای ما هم دعا کنی دختر روسری آبی خوشا به عاقبتت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۴

خدایا شهادت را روزی همه ما بفرما

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۰

هرکسی آرزوی شهادت داشته باشه، به امید خدا بهش میرسه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۵۰

سلام من به شهدا ،منم آرزو دارم شهید بشم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۱۲

خدا به خانوادهاشون صبر بده خیلی خیلی سخته خدا لعنت کنه این حیونارو اونا که شهید شدن خوش به سعادتشون برا باز ماندها سخته خیلی سخته

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۲۱

ای جوان مقرب الهی خدا شما را بزرگ کند و دشمنانتان را خوار کند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۵۰

خداوند به خانواده‌اش صبر عنایت کند روحش شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۵۷

خداوند همه شهیدان رو مورد رحمت خویش قرار بده روحش شاد ویادش گرامی باد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۵۳

روحش شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۵:۴۳

سلام بقیه شهیدان همچنان حاج قاسم سلیمانی انشاالله همه را خدا بیامرزه همینطور اونایی که بی گناه بودند😟🥺

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۴۷

روحت شاد فائزه عزیز سلام ما رو هم بروسون

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۵۷

شهادتت مبارک خواهرم سلام مارا ب سرداردلها برسان دست ماهم بگیر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۰۹

شهادتش مبارک 🖤 ما در راه حاج قاسم شهید می شویم ✊ لبیک یا زهرا 🌹 ... روحش شاد ....

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۱۶

این خاک عجین شد زسلیمانی ها احسنت بر این غیرت کرمانی ها

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۰۲

خوشا به حالش خدا اورا پاکیزه پذیرفت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۳۳

چقدر بعضی آدم ها قشنگ می آیند و میروند، گلچین روزگار عجب گلی چیده است ، خوشا به سعادتت بانوی شجاع، شهادتت مبارک، ما را هم شفاعت کن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۴۴

روحش شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۲۲

خدا رحمت کنه شهیدان معلم اند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۲۳

فائزه به معنی برنده است . و به راستی که نام ها سرنوشت آدمی را روشن‌‌می‌کنند و چه نامی و چه شهیده‌ای :))) صاحبِ‌معراجِ‌رفیع به فاطمه مادرمون سلام ما رو برسون . .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۲۵

توروخدا این بی حجابهای بی حیا رو جلوشون بگیرید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۳۰

خوش به سعادتشون‌ که پاک و سبکبال رفتند..حضرت زهرا گل‌های قشنگش رو چید و شفاعت شون کرد و برد پیش معبودشون..من ماندم رو دنیا با کوله باری از گناه..خدا بیامرزدت فایزه خانم.روحت شاد..شفاعت منم رو بکن پیش خدای عزیز ..

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۰۶

خوشا به سعادتت،اللهم ارزقنا شهادتِ

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۴۸

عزیزم خوش بحال بعضی ها ک چنین لیاقت هایی پیدا میکنند و بدا بحال من ک ...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۳:۱۳

انشاالله خدا همه را به آرزوهایشان برساند هرچه سریعتر .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۰۱:۱۷

روحش شاد یادش گرامی باد تسلیت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۰۱:۲۵

روحش شاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۰۶:۴۸

تمام کسانی که در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند با نیت پاک و برای رضای خداوند در مراسم شرکت کرده بودند . روحشان شاد وراهشان مستدام باد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۰۷:۵۱

روحش شاد. ماهمه ملت امام حسینیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۴۴

خوش به سعادتش،روحش با خانم فاطمه زهرا محشور بشه ، اشک من که جاری شد ،فائزه جان سلام مارا به حاج قاسم وخانم فاطمه زهرا برسان.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۱۷

سلام و چقدر زود شهدای عزیز از بین انسانها پر می‌کشند.یا حسین ع

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۲۹

روحش شاد یادش گرامی ماندگار شد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۵۹

خداوندا مرگ مارو هم شهادت قرار بده به آبروی محمد و آل محمد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۷:۲۹

شهادت مهمانی بی خبر پیش خداست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۲:۲۵

روحشون شاد 🌷🌷🌷شهدا زنده اند و حاضرند شهادت لیاقت میخواهد و ایشان رهرو راه انبیا و صلحا بودند از عاملان شهادت انها نمیگذریم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۰۷:۱۱

چی میشد آخر لیست اسامی این شهدا اسم منم بود خوشا باسعادتش خسته ام از جانی که گرفتار تن است

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۰۸:۴۲

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۰۸:۱۶

شهادتت مبارک ای دختر ایران