• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402101308957
  • خبرنگار : 50130

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) کشور:

حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود

حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) کشور، گفت: حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود.

سردار علی شادمانی، شامگاه گذشته 12 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مهدیه سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و سر تعظیم به تمام شهدای مهاجر و انصار این منطقه فرود می‌آوریم، اظهار کرد: مردم فهیم کردستان سختی‌های زیادی را برای مبارزه و مجاهدت و با هدف برقراری امنیت تحمل کرده اند، اما همیشه در سکوت بوده اند.

وی، جهاد تبیین، را فریضه واجب فوری ذکر کرد و افزود: جهاد تبیین حقایق را بیان می‌کند بر همین اساس باید نهضت جهاد تبیین را برای مردم و جوانان بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) کشور، بیان کرد: ارزش‌های شهدا دفاع از قرآن، انقلاب اسلامی، نظام، ناموس، عزت و امنیت است و این‌ها همه زیبا هستند و همه انسان‌های آزاده این واژه‌ها را دوست دارند.

وی، حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود، ادامه داد: قدردانی بی‌نظیر مردم انقلابی در ایران و سایر کشورها از حاج قاسم، قدردانی از جهاد و مبارزه بود چرا که بزرگ‌ترین ویژگی حاج قاسم در این جهاد، خلوص و پاک بودن نیت و قصد او بود و خداوند به خاطر همین اخلاص او را آنچنان عزیز و بزرگ کرد که هیچ وقت در تاریخ منطقه فراموش نخواهد شد.

سردار شادمانی، تاکید کرد: حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود، یعنی اگر یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، تربیت انسان‌ها در تراز انقلاب را فرض کنیم، مکتب حاج قاسم همان مکتب انقلابی امام خمینی (ره) و مکتب اباعبدالله (ع) است که از اسلام انقلابی نشأت گرفته است.

وی افزود: قدردانی بی‌نظیر مردم انقلابی در ایران و سایر کشورها از حاج قاسم، قدردانی از جهاد و مبارزه بود چرا که بزرگ‌ترین ویژگی حاج قاسم در این جهاد، خلوص و پاک بودن نیت و قصد او بود و خداوند به خاطر همین اخلاص او را آنچنان عزیز و بزرگ کرد که هیچ وقت در تاریخ منطقه فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha