• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402101006763
  • خبرنگار : 50405

در حکم انتصاب معاون جدید دانشگاه تاکید شد

مهمترین ماموریت‌های محوله به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

مهمترین ماموریت‌های محوله به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مسعود میرزائی سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی محمدعلی وطن‌دوست را به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه» منصوب و بر لزوم تحقق ماموریت‌های این حوزه بر اساس سند دانشگاه اسلامی تاکید کرد.

متن انتصاب محمدعلی وطن‌دوست به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدعلی وطن‌دوست حقیقی مرند، عضو محترم هیات علمی گروه آموزشی فلسفه و حکمت اسلامی سلام علیکم؛ دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه‌سار عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از ۷۰ سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت اندیشه‌محور دانش و فناوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوران گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز ایرانی-اسلامی باشد.

بر این اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت دانشجویی» دانشگاه منصوب می‌شوید. به جد انتظار می‌رود در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، ماموریت‌های این دو حوزه را محقق سازید که مهمترین آنها بدین شرح است:

۱. تحلیل وضعیت فرهنگی و اجتماعی موجود در دانشگاه و برنامه‌ریزی برای ارتقاء آن از طریق روش‌های نوآورانه و با مشارکت همه واحدهای دانشگاه

۲. ارائه خدمات و نظارت مستمر بر فعالیت‌های دانشجویی در حوزه‌های رفاه و سلامت، مشاوره و تربیت بدنی با رویکرد حفظ کرامت انسانی و تلاش برای افزایش کیفیت و تنوع خدمات

۳. ساماندهی فعالیت‌های داوطلبانه و فوق‌برنامه در جهت تحقق اهداف اسناد بالادستی

۴. طراحی و اجرای الگویی مناسب برای افزایش مسئولیت‌پذیری دانشجویان و مشارکت ایشان در مدیریت دانشگاه

۵. همکاری و هم‌افزایی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی در راستای تحول دروس معارف و تحول در علوم انسانی

امید است دو حوزه فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، در جهت اهداف‌ مشخص‌شده حرکت کند. از درگاه خداوند متعال توفیق شما و کلیه همکاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی، مهمترین سوابق مدیریتی دکتر وطن دوست عبارت است از مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و داوطلبانه دانشگاه  و ریاست گروه مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha