• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402092115714
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مشاور معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:

خوزستان در ورزش دانش‌آموزی پتانسیل ارزشمندی دارد

خوزستان در ورزش دانش‌آموزی پتانسیل ارزشمندی دارد

ایسنا/خوزستان مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این که خوزستان همواره جایگاه ویژه ای در تربیت بدنی دارد، گفت: این استان در ورزش دانش آموزی پتانسیل ارزشمندی دارد.

سعید خسروی امروز ۲۱ آذرماه در حاشیه گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور در خوزستان، اظهارکرد: توانمندسازی معاونین تربیت بدنی و سلامت استان‌ها یکی از اولویت های مدنظر است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این که باتوجه به اهمیت تجدید میثاق با شهدا و دیدار از مناطق دفاع مقدس، خوزستان به عنوان میزبان این گردهمایی انتخاب شد، عنوان کرد: گردهمایی با هدف تبیین برنامه های تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: خوزستان همواره جایگاه ویژه ای در تربیت بدنی دارد؛ این استان در ورزش دانش آموزی پتانسیل ارزشمندی دارد و این پتانسیل به دلیل حضور نیروهای توانمندی است که در این زمینه در حال فعالیت هستند .

وی گفت: بالغ بر ۹ درصد دانش آموزان کل کشود در استان خوزستان هستند و توجه به این استان یکی از اولویت های معاونت وزارت است.

ارتقاء شاخص های ورزشی در آموزش و پرورش خوزستان

همچنین مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، اظهارکرد: خوزستان در ایامی که میزبان راهیان نور و اردوهای راهیان نور دانش‌اموزی و فرهنگیان است، فرصتی پیدا کرد که میزبان معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش کشور و همکارانشان نیز باشد تا مروری بر برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی انجام شود و هم فرصتی باشد تا از نقاط مختلف خوزستان به ویژه یادمان‌های دفاع مقدس بازدید شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره فعالیت آموزش و پرورش خوزستان در زمینه های ورزشی نیز گفت: برای اداره کل آموزش و پرورش خوزستان فرصتی است تا فعالیت هایی که طی دو سال گذشته در قالب طرح شهید سلیمانی داشته ایم، عرضه کنیم و مفتخریم که در دولت مقتدر و مردمی به اندازه یک چهارم همه آنچه پیش از این اتفاق افتاده بود اقدامات علمی و ورزشی را رقم بزنیم.

حمیدی نژاد با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در آموزش و پرورش افزایش داشته است، افزود: در دو سال اخیر توانستیم در طرح شهید سلیمانی ۵۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی از جمله سالن های ورزشی و زمین های چمن اضافه کنیم و این جهشی فوق العاده است.

وی با اشاره به توزیع تجهیزات ورزشی در بین مدارس استان، اظهار کرد: افتتاحیه طرح شهید طوقانی در روز گذشته انجام شد و به صورت جدی به دنبال احیای فرهنگ پهلوانی در ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha