• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402092014805
  • خبرنگار : 71592

عضو کنست: پذیرش آمادگی حزب‌الله برای حمله به اسرائیل در هر لحظه غیرممکن است

عضو کنست: پذیرش آمادگی حزب‌الله برای حمله به اسرائیل در هر لحظه غیرممکن است

یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) امروز (دوشنبه) به تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، «ماتان کاهانا»، عضو کنست گفت، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند وضعیت امنیتی فعلی را بپذیرد؛ اینکه حزب‌الله روی دیوارهای این رژیم هر لحظه برای حمله به آن آماده باشد زیرا تفاوت زیادی وجود دارد بین اینکه نیروهای حزب‌الله روی دیوار حائل یا دور از این دیوار بایستند.

پیش از این هم «اوری گوردین»، فرمانده بخش فرماندهی شمال در ارتش رژیم صهیونیستی گفت، حزب‌الله برای حمله به رژیم صهیونیستی آماده بود و تنها مانع آن استقرار گسترده نیروهای ارتش این رژیم در سراسر مرزهای شمال است.

وی در گفتگو با سربازان ذخیره که کار عملیاتی در مرز شمالی را به پایان رساندند، گفت که آمادگی حزب الله برای نفوذ به مرز با اراضی اشغالی معمولاً شش ساعت طول می‌کشد.

گوردین گفت، در حالی که بعد از شروع جنگ با حماس در جنوب، آماده سازی فقط ۱۵ دقیقه بود و شامل جمع آوری رزمندگان گردان رضوان، صعود تجهیزات و نفوذ به خاک اراضی اشغالی می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۱۲:۳۳

اسرائیل بدون غرب هیچه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۰۰:۱۷

باید به فکر کشور و ملت و ایندهبود باید به فکر صلح و امنیت و آرامش و زندگی وعلم محوری و عدالت و شفافیت و عقلانیت و هدفمندی و قانونمندی و نظم و استقلال فکری و آزادی و حقوق انسانی و آموزش درست و شناخت زمان و جهان و.....بود تا کی این وضعیت واین موارد اینها متعلق به بی خاصیت ها بی سواد ها سطحی نگری ظاهرها است انسان خلق شده برای زندگی و آرامش و صنعت و......

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۱۶:۲۹

آقای باسواد و آینده نگر دقیقاً به خاطر داشتن امنیت و آزادی و حقوق انسانی و آرامش و صلح جهانی باید اسرائیل از بین برود زیرا تا وقتی که چنین رژیم سفاکی وجود دارد که به هیچ قانون بین المللی پایبند نیست دنیا روی صلح و آرامش را به خود نمی‌بیند