• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1402091511167
  • خبرنگار : 71974

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی:

عاملان معضلات کنونی کشور طلبکار شدند

عاملان معضلات کنونی کشور طلبکار شدند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی گفت: همواره گفته می‌شود که دولت مردمی قصد پرداختن به عملکرد دولت قبل را ندارد، حال‌آنکه نپرداختن به مسائل دولت سابق باعث شده لیبرال‌ها که عامل معضلات امروز کشور هستند خود را طلبکار جلوه داده‌اند و دولت فعلی را در مقام متهم نشانده‌اند.

 به گزارش ایسنا، علیرضا حکمت دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی در مراسم روز دانشجو که امروز با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای هسته‌ای اظهار کرد: طوفان الاقصی توسط یکی از بازوان جمهوری مقدس اسلامی انجام شد و این حرکت به‌تلافی خون شهدا صورت گرفت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی بیان کرد: سال گذشته مخالفان نظام به دنبال منزوی کردن دولت سیزدهم در صحنه بین‌المللی بودند، آنان که به خاک و خون کشیدن زنان فلسطینی را می‌بینند و دم برنمی‌آورند، به بهانه فوت یک فرد، خیابان‌های تهران را به خاک و خون کشاندند. اما دولت سیزدهم پای اسلام و اجرای حدود الهی ایستاد.

 وی افزود: دولت سیزدهم از مصحف شریف در سازمان ملل دفاع کرد؛ ایران به‌صراحت در جده پای مردم غزه ایستاد، این یعنی حفظ استقلال ایران در مقابل قدرتمندان جهان. در یک سال گذشته علاوه بر کرنش عربستان سعودی در مقابل ایران، شاهد گشایش‌های ارزی بودیم، ایران عضو بریکس شد و همان نیروهای مخالف از آلبانی آواره شدند.

 حکمت عنوان کرد: آمریکا و هم‌پیمانان آن می‌خواستند مقاومت ایران را از بین ببرند، اما پیام مرگ بر اسرائیل از یمن تا پاریس از تهران تا لندن سر داده می‌شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی عنوان کرد: در کنار این دستاوردها نقایصی دیده می‌شود به طور مثال دولت با برخی منصوبان و منتصبان تعارف دارد، اگر تعارف را کنار نگذارید در آینده نزدیک مردم از شما سؤال خواهند پرسید چقدر تحول در وزارت علوم به وجود آمده است؟

 وی افزود: دولت از مخالفین تهمت خالص‌سازی را می‌شنود؛ اما بخش عمده‌ای از فارغ‌التحصیلان انقلابی پشت درب‌هایی که گروگان اساتید غرب‌گرا هستند معطل جذب مانده‌اند. دولت در این داستان هم چوب را خورد و هم پیاز را. متأسفانه برخی از رؤسای دانشگاه قصد هزینه دادن برای اعمال قانون را ندارند.

 حکمت بیان کرد: همواره گفته می‌شود که دولت مردمی قصد پرداختن به عملکرد دولت را ندارد، حال‌آنکه نپرداختن به مسائل دولت سابق باعث شده لیبرال‌ها که عامل معضلات امروز کشور هستند خود را طلبکار جلوه داده‌اند و دولت فعلی را در مقام متهم نشانده‌اند. چرا رئیس‌جمهور صراحتاً با مردم درباره دولت قبل صحبت نمی‌کند؟

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی بااشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس بیان کرد: ما معتقدیم مسیر حل مشکلات کشور از محل مشارکت پرشور و همگانی مردم می‌گذرد، اگر رئیس‌جمهور بدون لکنت از وقایع دولت قبل سخن به میان آورد، حتی در صورت عبور نمایندگان لیبرال از شورای نگهبان از فیلتر آحاد مردم نخواهند گذشت.

 وی افزود: برخی از مدیران میانی دولت علی‌رغم تأکیدات رهبری و شما دغدغه‌ای برای حضور پرشور مردم در انتخابات ندارند، این مدیران را با گفتمان حداکثری مشارکت همراه سازید اگر هم همراهی نکردند آن‌ها را عزل کنید.

 حکمت ادامه داد: علی‌رغم اقدامات اساسی رئیس‌جمهور در برطرف‌کردن مشکلات معیشتی مردم که حتی در بسیاری از صحنه‌ها از وزرا خود نیز جلوتر حرکت کرده است، اما هنوز برخی از وعده‌های دولت مبنی برساخت سالانه یک میلیون مسکن و ایجاد یک میلیون شغل به طور کامل اجرانشده است.

 وی افزود: جناب آقای رئیسی رهبر انقلاب به تأسی نهج‌البلاغه اعلام کرده که هرکدام از وعده‌های دولت اجرایی نشد آن را صادقانه به مردم اعلام کنید و اگر برای اجرای این وعده نیاز به زمان‌دارید به مردم اعلام کنید، اگر هم امکان تحقق وعده‌های فوق‌الذکر را ندارید بهترین زمان برای اعلام به مردم است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha