• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402091410337
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد

سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد

وزیر ورزش و جوانان، وحید مرادی را با سمت نایب رییس فدراسیون به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دوره ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال ۲۹ آبان ماه به پایان رسید و در این راستا وزیر ورزش و جوانان وحید مرادی را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان خطاب به مرادی آمده است: با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه مدیریتی، جنابعالی با سمت نایب رییس فدراسیون، به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۰:۵۵

ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری این جمله واقعا خنده دار نیست عجب مملکت ؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۴:۴۵

قبلا که فردی سرپرست فدراسیون میشد بعضی هاشون خودشون را در انتخابات هم ثبت نام می کردند و در طول مدت سرپرستی فدراسیون برای خودشون رای جمع می کردند. حالا دیگه طبق تصمیمی که در وزارت ورزش گرفته شده دیگر فردی که سرپرست می شود نمی تواند در انتخابات خودش را کاندید کند که به نوعی رانت و سوئ استفاده از دوره سرپرستی به حساب می آید. منظور از بیطرفی و رعایت عدالت این است که در این صورت فردی که خودش کاندید نیست دادن رای را به روسای هیاتهای استانها و سایر سازمانهای شرکت کننده در مجمع انتخاباتی واگذار می کند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۲:۰۲

انتخابات نمیخواد دیگه،، حالا که مشغوله،، با حفظ دو مسئولیت قبلی، با یک حقوق اضافه، ایشونو رئیس فدراسیون والیبال هم اعلام کنید بره پی کارش، ماهم فرض میکنیم کسی دیگه نبود داوطلب بشه، والله.