• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402091107757
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان خبر داد

اجرای طرح "پیشگامان انتظامی۴" در آذربایجان شرقی

اجرای طرح "پیشگامان انتظامی۴" در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح پیشگامان انتظامی ۴، در جهت شناسایی و برخورد با کانون‌های جرم خیز در سطح استان خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردمی طرح پیشگامان انتظامی چهار در سرتاسر استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده شناسایی شده در استان پاکسازی و همچنین تعداد ۲۴۸ نفر از مجلوبین دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تشریح کرد: تعداد ۴۳ دستگاه خودرو، ۹ دستگاه موتورسیکت سرقتی و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک و تابلو دستگیر و تحویل مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد شد.

سردار محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: تعداد پنج نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح، افزود: در حدود ۱۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و تعداد سه هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی گفت: بر عهدی که با مردم بسته‌ایم پایبند بوده و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد می‌کنیم.

غافلگیری سارقان منزل در عملیات ضربتی پلیس تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری دو نفر سارق منزل در عملیات کلانتری ۱۷ تبریز این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۷ ولیعصر تبریز پس از وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه مشابه در سطح حوزه خود، بررسی‌های تخصصی موضوع برای دستگیری سارقان را آغاز کردند.

وی افزود: در همان تحقیقات مقدماتی، ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از سارقان سابقه دار شدند و پس از شناسایی آن‌ها در حین سرقت، در یک عملیات منسجم و ضربتی موفق دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اضافه کرد: دو نفر سارق دستگیر شده در این پرونده در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: از متهمان تعداد قابل توجهی لوازم منزل و اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی صاحبان آن‌ها، تحویل مالباختگان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که اغلب سارقان برای سرقت منازلی را انتخاب می‌کنند که فاقد دوربین و قفل‌های استاندار باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha