• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402090603939
  • خبرنگار : 50160

اعلام جزئیات استخدام «طرح شهید زین‌الدین» در دستگاه‌های دولتی زنجان

اعلام جزئیات استخدام «طرح شهید زین‌الدین» در دستگاه‌های دولتی زنجان

ایسنا/زنجان معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان با اشاره به جذب ۷۸ نفر نیروی متخصص در قالب طرح شهید زین‌الدین در دستگاه‌های دولتی زنجان، گفت: داوطلبان تا ۱۱ آذر ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون در سایت جهاد دانشگاهی ثبت‌ نام کنند.

مرتضی شهامی امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در نشستی خبری، با اشاره به اجرای طرح شهید زین‌الدین برای نخستین‌بار با هدف جذب نیروی متخصص، کارآمد و انقلابی، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده مجوز استخدام ۷۸ نفر از طریق آزمون استانی کسب شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اطلاعات بیشتر کسب و ثبت‌ نام کنند.

وی با بیان اینکه برای کارهای تخصصی در اداره‌های استان زنجان به جذب افراد نخبه و کارآمد نیاز داریم و اجرای این طرح فرصت مناسبی برای این کار است، گفت: داوطلبان برای ثبت‌ نام در این آزمون از دوم آذر ماه تا پایان روز شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ می‌توانند ثبت‌ نام کنند. امیدواریم با برگزاری این آزمون بتوانیم نیروهای مورد نظر را در پست‌های تخصصی اعلام‌شده جذب کنیم.

او با بیان اینکه در دستگاه‌های دولتی با توجه به بازنشستگی افراد، شاهد کمبود نیروی متخصص هستیم، افزود: امیدواریم با رایزنی‌های انجام‌شده مرحله دوم طرح شهید زین‌الدین را منطبق با نیاز دستگاه‌ها در سال آینده اجرا کنیم.

شهامی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون از پنجم دی‌ ماه ۱۴۰۲ روی سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت، گفت: آزمون روز جمعه، هشتم دی‌ ماه ۱۴۰۲ در مرکز استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان در این آزمون برای تصدی شغل‌های اعلامی از سوی ۹ دستگاه دولتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد، افزود: در این آزمون با توجه به تاکیدهای اعلامی سهمیه سه درصد معلولان نیز در نظر گرفته شده است و دو نفر با این ظرفیت استخدام می‌شوند.

معاون استانداری زنجان یادآوری کرد: جذب نیرو به‌صورت پیمانی فقط از طریق آزمون امکان‌پذیر است و افراد متقاضی باید از فراخوان‌های اعلامی استفاده و در آزمون‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha