• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402090402542
  • خبرنگار : 71457

پیام نیروهای مسلح یمن به رزمندگان فلسطینی

پیام نیروهای مسلح یمن به رزمندگان فلسطینی

مجاهدان یمنی پیامی را خطاب به نیروهای مقاومت فلسطین برای تقدیر از پایداری و دلاوری‌هایشان منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: «از مجاهدان ارتش یمن به برادران مجاهدشان در غزه و هر وجب از فلسطین که سد نخست دفاع از امت است؛

سلام بر شما ای مجاهدان قهرمان که در میدان‌های نبرد با شجاعت و دلاوری هرچه تمام‌تر، ثابت قدم هستید.

سلام بر قدم‌های مستحکم شما که همچون کوه استوار است و قلب‌های شما که با وجود سختی‌ها و وحشت‌ها، ثابت قدم است و دستان شما که به دشمنان در تمامی میدان‌های نبرد ضربه می‌زند.

ای مجاهدان

قهرمانی‌های بزرگ شما اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر را در هم شکست و به همراه آن رویاهای مزدوران و عادی‌سازان برای اهلی کردن ملت‌های امت ما نسبت به دشمنان مجرم صهیونیستشان را در هم شکست.

شما با جهادتان در راه خدا زیباترین نمونه‌ها را برای جوانان امت ما از قهرمانی و فداکاری ایجاد کردید و شعله انقلاب را در قلب‌هایشان روشن نمودید».

ای مجاهدان صادق،

شما با ثبات و جانفشانی‌تان و جهادتان درس‌هایی به تمام آحاد امت مظلوم ما دادید که جانفشانی در میدان‌های عزت و مواضع شرافت و کرامت چگونه است. جانفشانی در میدان‌های رویارویی و مجازات دشمنان است و شما با وعده خداوند بشارت داده شدید که فرموده است:

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.


شما به ملت‌ها یاد دادید که دعا در میدان‌های نبرد چگونه است، همانند کسانی که خداوند درمورد آنها گفته است:

وَلَمَّا بَرَزُوا لِجَالُوتَ وَجُنُودِهِ قَالُوا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ.

ای مومنان قهرمان،

وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ.

و به صدای منافقان اهمیت ندهید، چراکه اگر اقدام به جهاد در راه خدا و نبرد با دشمن با تمام قدرت و یقین نمی‌کردید، یقینا دشمن کشتارها و جنایت‌هایی را در حق شما مرتکب می‌شد که بسیار بیشتر از جنایت‌های امروزش بود و همه آن خون‌های پاک و جانفشانی‌های بزرگ بدون موضع عزت‌مندی و کرامت این امت از بین می‌رفت.

و سخن خداوند متعال را به یاد داشته باشید:

إِن یَمْسَسْکُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِّثْلُهُ  وَتِلْکَ الْأَیَّامُ نُدَاوِلُهَا بَیْنَ النَّاسِ وَلِیَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَیَتَّخِذَ مِنکُمْ شُهَدَاءَ  وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الظَّالِمِینَ.


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ.


وَلَا تَهِنُوا فِی ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ  إِن تَکُونُوا تَأْلَمُونَ  فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ  وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لَا یَرْجُونَ  وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا.

سلام ما و آحاد ملت و امت ما و رحمت و برکت خداوند بر شما باد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha