• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090402233
  • خبرنگار : 50228

امام جمعه اندیمشک:

حماسه خونین ۴ آذر باید در تقویم جمهوری اسلامی درج شود

حماسه خونین ۴ آذر باید در تقویم جمهوری اسلامی درج شود

ایسنا/خوزستان امام جمعه اندیمشک با بیان این که قریب به ۴۰ سال قبل مردم اندیمشک با مقاومت در حماسه ۴ آذر بهترین الگو برای همه آزادی‌خواهان جهان شدند، گفت: می‌طلبد حماسه خونین ۴ آذر در تقویم جمهوری اسلامی درج شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکمال موسوی در مراسم گرامیداشت ۴ آذر روز حماسه مقاومت مردم اندیمشک که امروز (شنبه) در اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: هر وقت دشمن در مواجه میدانی در عرصه نظامی قافیه را ببازد و کم بیاورد دست به نسل‌کشی و رفتارهای خشن و وحشیانه می‌زند. این خوی درندگی همه دشمنان اسلام در تاریخ بوده و هست و نمونه‌های آن را در ۴ آذر و نمونه‌های فراتر از آن را هم اکنون در غزه مشاهده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با نسل‌کشی و کودک‌کشی ضعف خود را جبران کند اما هم مردم غزه امروز و هم مردم عزیز اندیمشک در ۳۷ سال قبل در شهرستان‌های این کشور امام زمان و کشور پهناور و ام‌القرای اسلام به درستی دریافتند که تنها راه رهایی و نجات و رسیدن به پیروزی نهایی استقامت و مقاومت است که ۳۷ سال قبل این استقامت در شهرستان اندیمشک و در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ما را پیروز کرد و دشمنان را به اعتراف تلخ در پیروزی نظام شکوهمند اسلامی بر جهان‌خواران واداشت. همان‌طوری که مقاومت و استقامت امروز مردم غزه همه ابرجنایتکاران را بر شکست مفتضحانه اسرائیل غاصب معترف کرد. 

امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد: اگر مقاومت دیروز مردم اندیمشک و عموماً ایران عزیز نبود الان جبهه مقاومت، انصارالله در یمن، حزب‌الله در لبنان و نیروهای حماس و همه آزادی‌خواهان نمونه و الگویی برای پیروی نداشتند. در حقیقت  قریب به ۴۰ سال قبل مردم اندیمشک بهترین الگو برای همه آزادی‌خواهان جهان شدند و آنها به درستی درس مقاومت را از ما آموختند.

وی تاکید کرد: پس می‌طلبد حماسه خونین ۴ آذر در تقویم جمهوری اسلامی درج شود؛ اگرچه تلاش‌های فراوانی را مسئولان استان انجام داده اند و طبق گفته‌هایی بحث درج در تقویم از فرهنگ عمومی کشور گذشته و به شورای انقلاب فرهنگ عمومی رسیده است ولی امیدوار هستیم که ان شاءالله همه عزیزان به ویژه نماینده اندیمشک که از نزدیک دستی بر آتش دارد، در دولت انقلابی آقای رئیسی این مهم را به سرانجام برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha