• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402082719660
  • خبرنگار : 50291

امام جمعه موقت شهرستان ورامین:

ساخت محتواهای مناسب در خصوص زکات یک ضرورت است

ساخت محتواهای مناسب در خصوص زکات یک ضرورت است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ساخت محتواهای مناسب در خصوص زکات یک ضرورت است و می توان با ورود جدی تر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه بهتر از این که هست بهره برداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جلسه ستاد احیای زکات شهرستان ورامین که صبح شنبه ۲۷ آبان ماه که با حضور ائمه جمعه ، شهردار ، معاون فرماندار و سایر اعضا در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: جامعه از برکات عبادت زکات برخوردار می شود و بایستی عقب ماندگی های این حوزه جبران شود و لازم است در این حوزه تبلیغات مناسب صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از ستاد احیای زکات گفت: تبلیغات در این حوزه باید در طول سال انجام شود و ساخت محتواهای مناسب یک ضرورت است و می توان با ورود جدی تر دستگاه های مرتبط با این حوزه بهتر از این که هست بهره برداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی ادامه داد: متاسفانه در نظام اسلامی برای بهره برداری از این دست کارها تلاش جدی دیده می شود.

امام جمعه موقت ورامین ضمن برشمردن اهمیت زکات در جامعه اظهار کرد: آثار و برکات زکات طبق آیات و روایات فراوان ذکر شده است و اگر کسی که در این راه قدمی بردارد بداند چه آثاری را در زندگی خود خواهد دید بیش از اینها بایستی باید شاهد رشد این مقوله مهم باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود گفت: وجود شورای های فرهنگی روستاها با اهتمام دهیاری های می تواند نقش آفرینی جدی در این خصوص داشته باشند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضاپور امام جمعه بخش جوادآباد بیان کرد: با توجه به ارتباط مستقیم کشاورزان با اداره جهاد کشاورزی نقش این اداره و تبلیغات برای دریافت زکات از این عزیزان می تواند راه گشا باشد و لزوم ورود ارکان روستایی برای آن مهم است.

در ادامه این جلسه سید محمد زاهدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین گفت: در حوزه زکات پیگیری های لازم صورت نگرفته است و باید همه به دنبال اقناع جامعه در این راستا باشیم و همه تلاش لازم را داشته باشند. 

بر اساس این گزارش ؛ حجت الاسلام والمسلمین عطایی دبیر اجرایی ستاد زکات شهرستان ورامین نیز با ارائه گزارشی خواستار همکاری بیشتر همه دستگاه‌ها با این ستاد گردید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha