• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402081612028
  • منبع : بازار

معرفی بهترین هتل‌های آنکارا از نظر ایرانیان

معرفی بهترین هتل‌های آنکارا از نظر ایرانیان

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و به‌ عنوان نماد مدرنیته برای مردم این کشور در نظر گرفته می‌شود. آنکارا از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری متنوعی برخوردار بوده و امروزه افراد زیادی از سراسر دنیا این شهر زیبا را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از  فلای تودی، در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های آنکارا از نظر ایرانیان را معرفی و درباره هرکدام از آن‌ها توضیحاتی ارائه دهیم.

هتل های لاکچری و لوکس آنکارا

اقامت در آنکارا موضوعی است که ذهن تمام گردشگران این شهر را به خود مشغول می‌کند. با توجه به اهمیت این موضوع، امروزه هتل های مختلفی در شهر آنکارا احداث شده‌اند که هرکدام از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردارند.

به‌طورکلی مواردی همچون موقعیت مکانی مناسب، دسترسی راحت به اماکن تفریحی و گردشگری، خدمات حرفه‌ای و امکانات لوکس، از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر محبوبیت و شهرت یک هتل به‌شمار می‌روند. در این بخش از مقاله، تعدادی از هتل های آنکارا که از این ویژگی‌ها برخوردار هستند را معرفی کرده‌ایم:

  • هتل هیلتون

«هتل هیلتون» یکی از بهترین و معروف ترین هتل‌ های واقع در شهر آنکارا است که در همه‌جای دنیا نیز شعبه دارد. این هتل بسیار شیک و مجلل بوده و به همین علت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌است.

محل قرارگیری این هتل یک محیط آرام و با دسترسی مناسب به مکان‌های تفریحی و مراکز خرید است؛ این ویژگی نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت هتل هیلتون آنکارا به‌شمار می‌رود. مواردی همچون امکان اجاره خودرو، استفاده از شاتل فرودگاهی، سالن ماساژ، خشکشویی، صندوق امانات و... از مهم‌ترین عوامل شهرت هتل هیلتون هستند.

معرفی بهترین هتل‌های آنکارا از نظر ایرانیان

  • هتل گرین پارک

«هتل پنج ستاره گرین پارک» یکی دیگر از بهترین هتل های شهر آنکارا است که در میان مسافران و افرادی که سابقه سفر به این شهر را دارند، انتخابی بسیار لاکچری به‌شمار می‌رود. این هتل علاوه‌بر این‌که محبوبیت خاصی در میان ایرانیان دارد، در بین گردشگران خارجی نیز به شدت مورد پسند واقع شده‌است.

محل قرارگیری هتل گرین پارک در یک مکان بسیار آرام و بی‌سروصدا است و با تعدادی از مراکز خرید شهر فاصله کمی دارد. این هتل دارای انواع مختلی از اتاق‌ها بوده و این تنوع باعث شده‌است تا همه افراد بتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند. برخورداری از امکاناتی همچون استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و سالن یوگا، از دیگر مزایای مهم هتل گرین پارک محسوب می‌شود.

  • هتل بیلکنت

«هتل پنج ستاره بیلکنت آنکارا» یکی دیگر از بهترین هتل های این شهر است که بسیار مجلل بوده و همه‌روزه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. بیلکنت برای افرادی که در جست‌وجوی مکان‌های لوکس و تجملاتی هستند، انتخابی ایده‌آل به‌شمار می‌رود.

هتل بیلکنت دسترسی بسیار خوبی به اماکن تفریحی و تجاری شهر داشته و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. در این میان برخورداری از باغ مجزا، تراس خورشیدی، باشگاه سلامتی، استخر کودکان، استخر روباز، سونا و جکوزی، از مهم‌ترین مواردی است که هنگام تحقیق درباره این هتل مورد توجه قرار می‌گیرند. به‌علاوه امکان انتخاب صبحانه و میل کردن آن در اتاق نیز برای مسافران بیلکنت فراهم شده‌است.

هتل بیزینس پارک

«هتل بیزینس پارک» یکی از هتل های چهار ستاره شهر آنکارا است که فاصله آن از ایستگاه متروی دمیرتپه، تنها دو دقیقه است. کلیه اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه هوا مجهز بوده و از حمام شخصی، لباس و دمپایی مخصوص حمام و تلویزیون صفحه مسطح برخوردارند. علاوه‌براین کیفیت و تنوع غذاهای هتل بیزینس پارک بسیار بالا بوده و شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی و حتی برخی غذاهای بین‌المللی را در این رستوران میل کنید.

  • هتل های ارزان آنکارا

امروزه با افزایش هزینه‌های سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا هتل های ارزان تر را برای اقامت انتخاب کنند. خبر خوب این است که شهر آنکارا این امکان را برای گردشگران فراهم کرده‌است و بسیاری از هتل‌ های آنکارا، هزینه‌های کمتری را در مقایسه با هتل های لوکس دریافت می‌کنند؛ البته ناگفته نماند که هتل های ارزان قیمت، خدمات محدودتری نسبت‌به هتل های لوکس ارائه می‌دهند.

در این بخش از مقاله، هتل هایی را معرفی کرده‌ایم که علی‌رغم دریافت هزینه پایین، خدمات و امکانات خوبی را برای مسافران در نظر گرفته‌اند:

  • هتل میتات

«هتل میتات» یکی از هتل های ارزان، راحت و تمیز شهر آنکارا به‌شمار می‌رود. اتاق های این هتل به‌صورت تک‌نفره، دونفره و همچنین سه‌نفره بوده و تمامی اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و کانال‌های ماهواره‌ای برخوردار هستند. علاوه‌براین موقعیت قرارگیری هتل میتات بسیار مناسب بوده و دسترسی خوبی به اماکن مهم شهر دارد.

  • هتل رسات

«هتل رسات» از دیگر هتل های ارزان شهر آنکارا است و می‌تواند انتخاب خوبی برای یک سفر کم‌هزینه به‌شمار رود. این هتل از امکاناتی نظیر فروشگاه‌های متعدد، خدمات پذیرایی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سونا برخوردار بوده و این موضوع سبب شده‌است تا تعداد قابل‌توجهی از افراد این مکان را برای اقامت در آنکارا انتخاب کنند.

  • هتل ماریا

«هتل ماریا» در یکی از مناطق بسیار آرام آنکارا واقع شده‌است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. این هتل دارای اتاق‌های مختلفی همچون اتاق‌های دونفره رویال، دونفره معمولی و همچنین اتاق‌های یک‌نفره است و کیفیت غذای بالایی نیز دارد. اگر در جست‌وجوی یک هتل ارزان قیمت در شهر آنکارا هستید، ماریا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • هتل دوغان

«هتل دوغان» با داشتن دکوراسیونی رنگارنگ و زیبا و همچنین برخورداری از امکاناتی همچون مرکز اسپا، کافی‌شاپ، حمام ترکی و سونا توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این هتل قیمت بسیار مناسبی داشته و یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که قصد اقامت در هتلی ارزان را دارند.

معرفی بهترین هتل‌های آنکارا از نظر ایرانیان

سفر به آنکارا با فلای تودی

در این مطلب بهترین هتل های شهر آنکارا از نظر ایرانیان را معرفی و درباره هرکدام از آن‌ها توضیحاتی ارائه دادیم. به‌علاوه درمورد هتل های ارزان شهر آنکارا نیز صحبت کردیم. آنکارا ازجمله شهرهایی است که امروزه به‌طور قابل توجهی پیشرفت کرده و به یکی از مقاصد گردشگری مهم در دنیا تبدیل شده‌است. اگر شما هم قصد سفر به آنکارا و رزرو هتل در این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق وب‌سایت معتبر فلای تودی برای انجام این کار اقدام کنید.

«فلای تودی» یک مرجع معتبر است که امکان رزرو هتل، خرید بلیط و... را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید در صورت مراجعه به سایت این مجموعه، از آخرین تخفیف‌ها و بلیط چارتر هم مطلع شوید. با رزرو بلیط و هتل در مقصد موردنظر، دیگر مشکلی ازلحاظ اقامت و سفر خود ندارید؛ به این ترتیب امکان سفر راحت و بی‌دردسری را خواهید داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha