• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403072015592
  • خبرنگار : 71955

یک کشته و یک مصدوم در حادثه چاه

یک کشته و یک مصدوم در حادثه چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کشته و مصدوم شدن دو نفر در حادثه گرفتارشدن در چاه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ساعت ۸:۰۷ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه در حوالی خیابان ۱۷ شهریور اعلام شد گفت: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، در محل مشاهده شد که در یک ملکی به وسعت حدودا ۸۰۰ متر که گودبرداری کوچکی در آن صورت گرفته بود با عمق تقریبا یکی دو متر، چاهی در یک گوشه‌ای تقریبا به عمق ۳۰ تا ۳۵ متر حفر شده بود که به گفته کسانی که در محل حضور داشتند دو کارگر جوان اتباع یکی ۳۰ ساله و یکی ۴۰ سال داخل چاه گرفتار شده بودند و پاسخگو نبودند.

وی با بیان اینکه به گفته کسانی که در محل بودند جوان ۳۰ ساله در داخل چاه مشغول کار بوده و به یکباره دچار ضعف و بی‌حالی می‌شود افزود: نفر دوم که ۴۰ سال داشته برای کمک به نفر اول به داخل چاه میرود که آن هم در محل گرفتار میشود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام داده و فرد نجاتگر آتش نشان وارد چاه میشود و هر دو نفر را خارج می کنند. جوان اولی که در ابتدا در چاه بود دچار مسمومیت شده بود اما علائم حیاتی داشت اما نفر دوم که برای کمک نفر اول رفته بود متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

به گفته ملکی علت اصلی مرگ توسط عوامل پزشکی قانونی بعد از معاینات و بررسی‌های لازم اعلام می‌شود گفت: احتمال اینکه در انتهای چاه از لایه‌های داخلی خاک، گاز نشت کرده باشد و باعث گاز گرفتگی و مسمومیت شده باشد بسیار زیاد است، اگرچه که علت مرگ توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی و اعلام خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه عملیات در ساعت ۹:۴۲ دقیقه به پایان رسید، تاکید کرد: وقتی مواردی اینچنینی پیش می‌آید و کسی در داخل چاه گرفتار می‌شود تا علت مشخص نشده افراد خصوصا کسانی که تجربه و تخصص ندارند بی گدار به آب نزنند و وارد چاه نشوند تا خود را به دردسر نندازند . افراد در این شرایط سریعا با نیروهای امدادی تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha