• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1402081611567
  • منبع : دیوان عالی کشور

قدردانی هلال احمر از کمک‌های قضات و کارکنان دیوان عالی به مردم فلسطین

قدردانی هلال احمر از  کمک‌های قضات و کارکنان دیوان عالی به مردم فلسطین

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی  خطاب به رئیس دیوان عالی کشور از اقدام داوطلبانه و بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشوربرای کمک به مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در پی اهدای کمک‌های نقدی قضات و کارکنان دیوان عالی کشور به مردم فلسطین و زلزله زدگان افغانستان و تقدیم مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال، رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به رئیس دیوان عالی کشور مراتب قدردانی خویش را نسبت به اقدام بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشور در کمک به مردم مظلوم فلسطین در غزه و مردم زلزله زده افغانستان در هرات، اعلام کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدجعفرمنتظری دامت توفیقاته

رئیس محترم دیوان عالی کشور

با سلام و احترام؛

در تقویم تاریخ بشری، روزهایی می‌آیند و می‌روند که مشاهده رنج و آلام همنوعان در گوشه دیگری از این سیاره خاکی، قدرت بردباری و شکیبایی را از هر انسان آزاده و صبوری می‌رباید.

صحنه‌های اندوه آفرین امروز فلسطین و شهادت و جراحت هزاران هزار زن، کودک، سالمند و غیرنظامیان بی‌گناه و بی‌پناه در پی حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، از جمله این روزهاست که تعبیری جز "جنایت و نسل کشی" برای توصیف این رویداد، گویا و بایسته نیست.

آنچه در انبوه این دردها و رنج‌های خواهران و برادران فلسطینی  ما، تسکین دهنده و امیدآفرین است، کمک‌های بشردوستانه و داوطلبانه مردم نیک‌اندیش و خیرین و حامیان نیکوکاری است که فریاد "هل من ناصر ینصرنی" مردمان مظلوم سرزمین قبله اول مسلمان را در حد استطاعت خویش پاسخ می‌دهند و اینک که نام و آوازه بلند شما در جریده فریادرسانان به مردم مظلوم و مقتدر غزه و در فهرست داوطلبان پیشگام و پیشتاز پویش "بشردوستی" جمعیت هلال احمر ثبت شده است، برخود لازم می‌دانم با اهدای این لوح سپاس، مراتب قدردانی خویش را از اهتمام متعالی و عمل نیکوکارانه شما  و همکاران محترمتان ابراز و برایتان از درگاه ذات احدیت سلامتی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت به بندگانش را مسألت نمایم.

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha