• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402081510579
  • خبرنگار : 50534

طرح همیار گاز برای ۱۵ هزار دانش‌آموز زنجانی برگزار می‌شود

طرح همیار گاز برای ۱۵ هزار دانش‌آموز زنجانی برگزار می‌شود

ایسنا/زنجان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر ارتقاء سطح آگاهی مصرف ایمن و بهینه گاز گفت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه امسال طرح همیار گاز با ۱۵ هزار دانش‌آموز زنجان برگزار می‌شود.

نادر رابطی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اجرای مستمر طرح همیار گاز در استان زنجان از سال ۸۷، اظهار کرد: گاز زنجان همواره به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشگام اصلاح الگوی مصرف در استان با اجرای طرح‌ها و پروژهای زیربنایی، گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

وی با بیان این‌که دانستن و رعایت نکات ایمنی مخصوص سن خاصی نبوده و همه افراد جامعه لازم است آموزش‌های ایمنی را فرا گیرند و طرح همیار امسال به صورت گسترده‌تر برگزار می‌شود، افزود: امسال گاز زنجان در نظر دارد دوره‌های آموزشی ویژه مدیران مدارس، معلمان و اولیا دانش‌آموزان را با حضور کارشناسان خبره در همه شهرستان‌ها برگزار کند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های عمومی در جامعه و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه گاز باعث کاهش مصرف بی‌رویه انرژی در کشور می‌شود، ادامه داد: قطعاً همکاری با وزارت آموزش‌وپرورش به خاطر داشتن جامعه هدف گسترده در زمینه ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز مثمرثمر خواهد بود.

رابطی از برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و توزیع اقلام فرهنگی در قالب طرح همیار برای دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: گاز زنجان با برگزاری برنامه‌های نمایشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام فرهنگی مانند دماسنج و کارت همیار مطالب مهمی پیرامون شناخت مشخصات و مخاطرات گاز طبیعی مانند نشت گاز، عوامل مهم آن، روش‌های نشت‌یابی در سیستم‌های داخلی، تست و نصب صحیح دودکش‌ها و هم چنین چگونگی مصرف بهینه انرژی از سوی کارشناسان شرکت مطرح می‌کند.

وی با اشاره به ایجاد تفاهم‌نامه همکاری ما بین وزارت نفت و آموزش‌وپرورش در راستای اجرای طرح همیار به صورت سراسری، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان زنجان برای نخستین‌بار در کشور با همکاری سازمان آموزش‌وپرورش استان، طرحی با عنوان همیار گاز اجرا کرد که به علت موفقیت‌آمیز بودن آن در حال حاضر به صورت سراسری در مدارس کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha