• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081309221
  • خبرنگار : 50604

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا:

بمباران دیوانه‌وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسرائیل» است

بمباران دیوانه‌وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسرائیل» است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا، هدف قرار دادن مراکز درمانی، مساجد و مدارس غزه را نشانگر وحشت رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: این جنایات نقض آشکار حقوق بشر است.

سردار رسول سنایی زاده ظهر شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرگان، اظهار کرد: آنچه امروز در غزه و فلسطین شاهد آن هستیم، سیلی سخت مظلوم‌ترین انسان ها بر چهره صهیونیست‌های استعمارگر و کودک کش است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که رژیم تروریستی اسرائیل در ماه‌های اخیر در غزه به شهادت رسانده، چند برابر بیش از میانگین تعداد شهدا در طول سال‌های گذشته بوده است، افزود: رژیم غاصب اسرائیل علاوه بر کشتار بی‌رحمانه و دیوانه وار در نوار غزه با عناوین مختلف مثل ورود با کفش و سگ به مساجد دست به تحقیر این ملت شریف می‌زند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه این رژیم جعلی به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی برای گسترش جنایات بر علیه مردم بی‌دفاع غزه بوده و همین مسأله باعث شکل‌گیری عملیات طوفان الاقصی شد، گفت: طوفان الاقصی حاصل ۲ سال کار اطلاعاتی امنیتی و دقیق بوده و ثمرات بزرگی برای جبهه مقاومت داشته است.

وی کشته شدن بیش از ۲ هزار سرباز اسرائیلی، به اسارت گرفتن ۲۵۰ نفر و مفقود شدن صدها نفر را از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی برشمرد و گفت: بعد از این عملیات غرور آفرین جبهه مقاومت، شاهد فرار گسترده صهیونیست‌ها از کشور اشغالی و حتی مجروح شدن آنها در صفوف فرودگاه بودیم.

بمباران دیوانه‌وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسرائیل» است

این مقام مسئول تغییر معادلات جهان، شکست سیاسی، نظامی و همه جانه صهیونیست‌ها را از دیگر برکات عملیات طوفان الاقصی دانست و عنوان کرد: همراهی آمریکا و حمایت نظامی استعمارگر جهانی از رژیم صهیونسیتی باعث برملا شدن چهره واقعی آنها در دنیا شده و این نشانه حماقت این کشور است.

سنایی با اشاره به واقعه بزرگ ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی ایران، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با اقدام شجاعانه و به موقع خود نقش پررنگی در تثبیت انقلاب اسلامی در کشور ایفا کردند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا، بمباران گسترده بیمارستان‌ها، مساجد و مراکز درمانی غزه را نشانه وحشت و استیصال رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانانش دانست و یادآور شد: بمباران این مراکز نقض آشکار حقوق بشر بوده و هیچ ارزش نظامی ندارد و تنها نشان دهنده ضعف اشغالگران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha