• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402072719572
  • خبرنگار : 50283

مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

ایسنا/گیلان شهروندان بندر انزلی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه امروز در گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.

شهروندان بندر انزلی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه در گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.

شهروندان ولایتمدار بندر انزلی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین، جنایت رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن صدها مردم بی گناه را محکوم کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندر انزلی اظهار کرد: امروز جنگ، همان جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی است و باید با همان توجه، هوشیاری و بصیرت که مقام معظم رهبری به عنوان واجب فوری و ضروری به امت اسلام و مردم ایران انقلابی ارائه دادند، در سرلوحه کارهای نیروهای انقلابی و جبهه مقاومت باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف عقاید و واقعیات است، افزود: باید به احساسات و عواطف برانگیخته شده ملل جهان و امت اسلام جهت صحیح داد و جهت صحیح این است که باید همه از مجامع بین المللی مطالبه کنند به وظایف قانونی خود عمل کنند.

امام جمعه بندر انزلی تصریح کرد: شورای امنیت، مجمع عمومی سازمان ملل و حقوق بشر همچنین مجموعه‌هایی که ساکت هستند باید به وظایف خود عمل و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین تاکید کرد: باید در دادگاه‌های بین‌المللی پرونده شکایت برای جنایت‌های جنگی که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها انجام می‌دهند تشکیل شود البته دستگاه‌های دیپلماسی ما این اقدامات را شروع کرده‌اند اما باید به عنوان مطالبه همه کشورها و امت اسلام باشد.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم، کاری نکنیم که دشمن بتواند نقشه خود را اجرا کند و یا ضرباتی را در آن جهت به امت و کشورهای اسلامی وارد کند، گفت: از جمله اهداف آمریکائی ‌ها و صهیونیست‌ها بعد از مواجه شدن با این شکست مفتضحانه این است که بتوانند دامنه این آشوب‌ها و جنگ‌ها را به منطقه و کشورهای اسلامی برسانند.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه شکست خوردند و به شکل خفت بار اخراج شدند و به دنبال جبران این شکست هستند تا دوباره به منطقه برگردند، تاکید کرد: از طرف دیگر آمریکایی ها و صهیونیست ها دنبال اجرای این هستند نقشه خاورمیانه در آسیا را به سلیقه خودشان تغییر دهند.

امام جمعه بندر انزلی تاکید کرد: حتی دیدیم نسبت دادن این عملیات کشور ایران اسلامی این است که بتوانند ایران را تحریک کرده و آتش جنگ را در منطقه برافروخته کنند لذا باید همه مراقب باشند که دشمن نتواند از مرزهای سرزمین های اشغالی به جای دیگر تعرض کند.

مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha