• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072518015
  • خبرنگار : 50471

شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود

شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود

ایسنا/همدان بخشدار زرین‌دشت نهاوند گفت: شهر برزول همزمان با ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

فرشته سلگی سه‌شنبه، ۲۵ مهر در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهید گمنام بخش زرین‌دشت که در محل بخشداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های انجام ‌شده این بخش و مردم ولایت‌مدار برزول، این شهر میزبان شهید سرافراز گمنام می‌شود.

وی تصریح کرد: از حدود یک ماه پیش موضوع تشییع و تدفین شهید گمنام را در شهر شهیدپرور برزول پیگیری کردیم که خوشبختانه با موافقت انجام‌ شده این موضوع در ایام فاطمیه محقق می‌شود.

سلگی افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای بزرگی است که از همه هستی خود برای پاسداری از اسلام و انقلاب گذشتند.

وی ادامه داد: به یاری خدا بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم گرانقدر در مراسم‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت این شهید گمنام خواهیم بود و برگی دیگر در صفحات پرافتخار بخش زرین‌دشت رقم خواهد خورد.

بخشدار زرین‌دشت یادآور شد: نشست جانمایی محل تدفین شهید گمنام با حضور شهردار برزول، اعضای ستاد یادواره شهدا، اعضای شورای شهر و معتمدان شهر برزول و با حضور سردار دوست‌پرست از کمیته جستجوی مفقودین و دبیر مؤسسه حفظ آثار استان همدان برگزار شد.

سلگی در ادامه بیان کرد: در این نشست پس از بحث و بررسی برای تعیین مکان دفن شهید گمنام، از محل پارک شهر بازدید و مقرر شد طی روزهای آینده مقدمات کار مهیا و طرح المان این شهید گرانقدر آماده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.

وی تأکید کرد: مقرر شد طرح مذکور پیش از خاکسپاری شهید گمنام، حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد و بقیه عملیات اجرایی و ساخت سازه آن طی یک سال به اتمام برسد.

بخشدار زرین‌دشت اضافه کرد: با هماهنگی با دیگر مسئولان پیکر مطهر این شهید گمنام و سرافراز در پارک شهر برزول تدفین خواهد شد تا زیارتگاه عاشقان و رهروان شهدا باشد.

وی در پایان گفت: مراسم تشییع و تدفین در ایام فاطمیه خواهد بود و جزئیات، روز تشییع و چگونگی برگزار مراسم نیز در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha