• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402072416864
  • خبرنگار : 71457

مقاومت فلسطین: پایگاه‌های آمریکایی در عراق در تیررس ما هستند

مقاومت فلسطین: پایگاه‌های آمریکایی در عراق در تیررس ما هستند

مقاومت فلسطین بر آمادگی خود برای هر حمله گسترده رژیم صهیونیستی تاکید کرد تا از غزه و مقدسات در مقابل نفوذ رژیم صهیونیستی و تلاش‌ها برای یورش زمینی به نوار غزه دفاع کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المعلومه، مقاومت تاکید کرده است که اگر آمریکا در این حمله زمینی مشارکت کند و از دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین پشتیبانی کند، پایگاه‌های آمریکایی در عراق هدف حمله قرار خواهد گرفت به ویژه که نیروهای آمریکایی در برخی از پایگاه‌های نظامی در داخل عراق در نزدیکی مرزهای غربی با هدف حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی حضور دارند.

علی برکه، از رهبران مقاومت فلسطین در مصاحبه با المعلومه تاکید کرد، مقاومت ۵۰ پایگاه رژیم صهیونیستی را تحت کنترل درآورد و خطوط دفاعی مقدم ارتش اشغالگر فروپاشیده است چراکه نیروهای مقاومت توانستند لشکر صهیونیستی غزه را تحت کنترل درآورده و کسانی که داخل آن بودند به اسارت بگیرند و بکشند که این مساله نتانیاهو را واداشت تا مساله برداشتن محاصره غزه را در مقابل آزادی اسیران صهیونیست مطرح کند؛ اما باید گفت که پنج هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگر هستند و تبادل اسرا فقط در مقابل اسرا صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، قاسم عزالدین، پژوهشگر لبنانی در امور بین‌الملل گفت، رژیم صهیونیستی تمایل دارد عملیات زمینی را در نوار غزه اجرا کند. نیروهای اشغالگر در صورتی که عملیات زمینی را در نوار غزه اجرا کنند، این امر به منزله خودکشی برای نتانیاهو و ارتشش خواهد بود. برآوردهای رژیم صهیونیستی دقیق نیست در نتیجه نتانیاهو ممکن است وارد نبردی شود که نتایج آن حساب شده نیست و دشمن در آن متحمل ضررهای بسیاری می‌شود.

از سوی دیگر، محمد کریم، از نمایندگان ائتلاف الفتح گفت که پایگاه‌های آمریکایی تحت نظارت دولت است و به آن اجازه انجام هرگونه حمایت لجستیکی از رژیم صهیونیستی داده نمی‌شود؛ رژیمی که به دست نیروهای مقاومت از هم فروپاشیده است.

کریم افزود: از زمان عملیات طوفان الاقصی، مقاومت اسلامی در عراق پایگاه‌های آمریکایی‌ را تحت نظارت قرار داده است چراکه این احتمال می‌رود که حمایت و پشتیبانی توسط آمریکا از رژیم صهیونیستی صورت بگیرد و اگر آمریکا دست به هر اقدامی علیه مقاومت فلسطین بزند، هدفی برای قهرمانان مقاومت عراق خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha