• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: آسیا و اقیانوسیه
  • کد خبر: 1402072416829
  • خبرنگار : 71415

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس: هیچ بحران انسانی در غزه وجود ندارد!

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس: هیچ بحران انسانی در غزه وجود ندارد!

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس امروز دوشنبه مدعی شد، هیچ بحران انسانی در نوار غزه وجود ندارد!

به گزارش ایسنا، تزیپی هوتوولی، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس امروز دوشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه «اسکای نیوز» در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او نظرش را درباره بحران انسانی در نوار غزه از زمان اجرای موج حملات هوایی و محاصره علیه این منطقه از سوی صهیونیست‌ها پرسید، مدعی شد: «هیچ بحرانی انسانی در غزه وجود ندارد.»

به نوشته پایگاه «العربیه»، تزیپی هوتوولی در پاسخ به سوال مجری این برنامه ادعا کرد: «اسرائیل مسئول امنیت اسرائیلی‌ها و حماس مسئول امنیت فلسطینی‌ها است. حماس از هر گونه پشتیبانی جامعه بین‌المللی سواستفاده کرد...حالا زمان آن است که حماس به خاطر کشتن اسرائیلی‌ها هزینه بدهد.»

این سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش علیه جنبش حماس گفت، این جنبش دارد جلوی خارج شدن مردم خودش را می‌گیرد و این رژیم به آنها فرصت خروج را داده است!

هوتوولی با تکرار ادعایی که نادرست بودنشان تایید شده و حتی خود سران صهیونیست هم دیگر به آنها اشاره‌ای نمی‌کنند، مدعی شد: «به مردم (در اسرائیل) فرصت کسب امنیت داده نشد...آنها را در تختخوابشان کشتند. حماس بچه‌ها را در مقابل والدینشان اعدام کرد. آنها به بچه‌ها شلیک کرده و سرشان را بریدند. آنها به زنان باردار آسیب زدند و به زنان جوان تجاوز کردند. هیچ رهبر غربی نمی‌تواند در قبال این جنایات ایستاده و صرفا بگوید که می‌توانیم به کار خود ادامه دهیم.»

اظهارات و ادعاهای این مقام صهیونیست در حالی مطرح شده که فیلیپ لازارینی، کمیسیونر کل آژانس کار و امداد سازمان ملل روز یکشنبه گفت، وضعیت در نوار غزه وخیم بوده و بحران انسانی در این منطقه را شدید خواند.

او در بیانیه‌ای که توسط آژانس کار و امداد سازمان ملل متشر شد، گفت: «غزه دچار کمبود آب و برق شده است. در حقیقت غزه را دارند خفه می‌کنند و به نظر می‌رسد دنیا در حال حاضر انسانیت خود را از دست داده است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha