• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1402072316095
  • منبع : فضای مجازی

عبدالحمید زهی نباید اهل سنتِ قدس گرا و فلسطین پناهِ ایران را در جهان لکه‌دار کند!‌

عبدالحمید زهی نباید اهل سنتِ قدس گرا و فلسطین پناهِ ایران را در جهان لکه‌دار کند!‌

در حالیکه فرقه‌های گوناگون اسلامی، مسجد الاقصی و فلسطین را محور وحدت خویش قرار داده و با قیام عمومی خویش دولت‌های اسلامی را بیش از گذشته به وحدت در مواضع نزدیک ساختند، عبدالحمید زهی به بیان سخنان شاذ و نادری روی آورد که آمریکا و اسرائیل پسند بود.

به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی زارعی، کارشناس مسائل سیاسی و استادیار دانشگاه تربیت مدرس در مطلبی در کانال رسمی خود در شبکه اجتماعی ایتا نوشت:

در حالیکه فرقه های گوناگون اسلامی ، مسجد الاقصی و فلسطین را محور وحدت خویش قرار داده و با قیام عمومی خویش دولتهای اسلامی را بیش از گذشته به وحدت در  مواضع نزدیک ساختند و در حالیکه نمازگزاران مسجد الحرام و امام جماعت اش در سرزمین حجاز با  اقدامی کم نظیر دست ندبه و وحدت برای فلسطینیان و قدس به آسمان  بلند کردند، جناب عبدالحمید زهی در اقدامی  آمریکا پسند و اسراییل پسند به بیان سخنان شاذ و نادری روی آورد و به خصوص دو در خواست صهیونیسم پسند خود را  به دنیا مخابره کرد دال مرکزی مواضع اش چنین است:

 الف) اسراییل و فلسطین اختلافات خود را کنار بگذارند!!!

ب) وقتی دو طرف زورشان بهم نمی رسد چکاری است که دنبال جنگ و نابودی هم هستند !!

تقلیل دادن فقه غصب سرزمین اسلامی به اختلاف و عبور از دعوت قرآن به جهاد و نقض دستور صریح خدای قادرمتعال به عدم پذیرش ظلم و بی اعتنایی به فرمان الهی رفع ظلم و ازسویی رها کردن مواضع و سرزمین اسلام با توجیه ناتوانی در بازپس گیری آن، سکولارترین و غیر اسلامی ترین و غیر انسانی‌ترین مواضعی است که تاکنون از سوی یک مفتی در زیست جهان تسنن اتخاذ شده است؛
جناب عبدالحمید البته آزاد است که برخلاف موج گسترده جبهه اسلامی و انسانی از ملت فلسطین ، با آمریکا و اسراییل هم‌جبهگی کند؛  اما حق ندارد جامعه اهل سنت غیور و دلاور و ضد ظلم وضد اشغالگریِ ایران را بخاطر عافیت طلبی و استحاله دینی شخص خود، لکه دار کند ؛ مگر فقه مترقی و ضد ظلم و اشغالگری اسلام  را می شود با ادبیات کوچه بازاری به یهودیانِ صهیونیست و نژاد پرست فروخت ؟! مگر دفاع از خانه و کاشانه ملت مسلم و مظلوم فلسطین را می توان به شانس و بازی های شیر یا خط سپرد ؟!  

عبدالحمید که از خود نباید چیزی اختراع کند او باید برای اثبات  مواضع شگفت انگیز اخیر اعلامی خود  از قرآن و سنت رسول اعظم (ص) و خلفای محترم دلیل بیاورد مگر اینکه عیاذ بالله خودش ادعای رسالتی جدید داشته و دینی نو آورده باشد !

جناب عبدالحمید ! به هرروی اختیار شخص عبدالحمید با شخص خودتان است اما لطفا از طرف جامعه تسننِ مبارز و جوانمرد ایرانی اظهار نظر نفرمایید ؛ اگر نظر ما را قبول ندارید می‌توانید از مردم شریف سیستان و بلوچستان نظر سنجی بفرمایید ؛ شاید ۱۰ نفر هم از متدینین اهل سنت استان هم این موضع ضد فلسطینی و آمریکاپسند شما را تایید نکنند ! 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۱۵:۳۹

این بنده خدا ظاهرا دچار زوال عقل شده!اظهارات جدیدش کاملا برعکس اظهارات قبلیشه