• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402072214707
  • خبرنگار : 50046

معاون استاندار:

اطلاع رسانی خدمات دولت در خراسان شمالی ضعیف است

اطلاع رسانی خدمات دولت در خراسان شمالی ضعیف است

ایسنا/خراسان شمالی  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در دو سال گذشته دولت خدمات بسیار زیادی را به مردم استان ارائه کرده که متاسفانه آنطور که شایسته است به مردم اطلاع رسانی نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، عبدالصمد صفر نژاد افزود: پرداختن به حواشی مختلف باعث شده مردم به درستی در جریان خدمات دولت قرار نگیرند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بسیاری از شاخص های استان در سطح کشور ارتقا پیدا کرده که می توان به کسب رتبه سه کشوری در تولید زعفران و کسب رتبه دو کشور در سطح زیر کشت قرار دادن پنبه اشاره کرد.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: بیش از ۱۹ سال از تاسیس استان خراسان شمالی می گذرد و برخی از مشکلات طبیعی است اما برخی از مشکلات متناسب با ۱۹ ساله شدن استان طبیعی نیست و باید با قدرت چانه زنی و ارتباطات در سطح کلان کشوری به دنبال حل مشکلات استان باشیم.

فرماندار شهرستان جاجرم نیز در این جلسه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی برکات زیادی برای مردم به همراه داشت که موجب آبادانی و توسعه استان شد.

مصطفی حاج زاده افزود: خوشبختانه شهرستان جاجرم در مسیر توسعه قرار دارد و بسیاری از حوزه ها در دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته که می توان به میزان قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری در سال جاری در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، فرهنگیان و دانشگاه های معتبر کشور اشاره کرد.

وی افزود: افتتاح مجتمع شهید آوینی، حضور هنرمندان در جشنواره های استانی و ملی و کسب رتبه های گوناگون و ثبت کاروانسرای رباط قلی در فهرست جهانی یونسکو از جمله دست آوردهای فرهنگی شهرستان در چند ماه گذشته است.

فرماندار در ادامه گفت: در دو سال گذشته اولویت ما در تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده و در حال حاضر عملیات عمرانی پروژه هایی همچون ساختمان فرمانداری، ساختمان اداره تعزیرات و ساختمان اداره ثبت اسناد بعد از سالها توقف مجددا آغاز شده که امیدواریم در آینده ای نزدیک مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

حاج زاده افزود: در ماه پایانی سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که ساز و کار  هیات های اجرایی شکل گرفته و انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان طبق قانون تمامی امکانات خود راجهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha