• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402071308667
  • خبرنگار : 71402

بازدید وزیر دفاع روسیه از یک مرکز آموزش نظامی در جنوب کشور

بازدید وزیر دفاع روسیه از یک مرکز آموزش نظامی در جنوب کشور

وزیر دفاع روسیه در بازدید از یک مرکز آموزشی در جنوب این کشور با سربازان و داوطلبان در حال انجام وظایف مختلف از جمله تمرین هواپیمای بدون سرنشین شامل انهدام اهداف ساختگی دشمن از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود گفت که شویگو، وزیر دفاع گزارش‌هایی را از فرماندهان گروه در مقر گروه مشترک نیروها درباره «وضعیت فعلی در مناطق و برنامه‌های آینده» دریافت کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: شویگو به موضوعات سازماندهی و ارائه آموزش‌های رزمی برای سربازان و داوطلبان در یگان‌های ذخیره اشاره کرد.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که روز پنجشنبه توسط وزارت دفاع منتشر شد، رئیس اداره آموزش منطقه نظامی جنوب به شویگو گزارش داد که کارکنان در حال کسب مهارت در زمینه هایی از جمله استفاده از انواع سلاح ها، تاکتیک ها، درمان پزشکی و کاربرد پهپادها در میدان نبرد هستند.

به گزارش العربیه، وزیر دفاع روسیه گفت: به طور کلی، کار برنامه‌ریزی شده‌ای در حال انجام است و در همه جهات فعال است. امروز بر کار آموزش رزمی هنگ‌های ذخیره در میدان‌های آموزشی ناحیه نظامی جنوب نظارت و بازرسی کردم. هم سربازان قراردادی در ماه گذشته و هم داوطلبان در آنجا آموزش می‌بینند.

وزیر دفاع روسیه افزود، تمام افسران- مربیان روسی که در تمام مناطقی که در چارچوب جنگ اوکراین تشکیل شده است، آموزش‌های تکمیلی انجام می‌دهند، تجربه رزمی دارند. او اظهار داشت که طی ماه گذشته ۳۸۰۰۰ داوطلب برای شرکت در جنگ اوکراین استخدام شده‌اند.

شویگو گفت برای همه نظامیان در نیروهای مسلح روسیه در منطقه نظامی شمالی، هنگ‌های ذخیره تشکیل شده و دائماً در حال تکمیل هستند. او تاکید کرد: در مورد سربازان قراردادی، طبق تصمیم با ستاد کل، برای هر گروه هنگ‌های ذخیره تشکیل داده‌ایم. امروز ۹ هنگ ذخیره داریم که در حال آموزش هستند و طبیعتاً دائماً در حال تکمیل هستند.

در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است: رئیس اداره آموزش رزمی ناحیه نظامی جنوب به شویگو گزارش داد که آموزش سربازان قراردادی و داوطلبان در آموزش‌های ویژه تاکتیکی، آتش‌نشانی، پزشکی، مهندسی و همچنین برنامه‌های آموزشی برای کاربران پهپادها، اپراتورهای وسایل نقلیه هوایی، مکانیک راننده و سایر تخصص‌های نظامی انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha