• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402070604179
  • خبرنگار : 50126

استاندار ایلام:

ایران مقتدر آرمان مهم شهدا بود

ایران مقتدر آرمان مهم شهدا بود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ایران مقتدر و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص ) آرمان مهم شهدای عزیز بود.

 دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز پنج‌شنبه ۶ مهرماه در آیین مهمانی لاله‌ها هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس که در گلزار شهدای صالح‌آباد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس و هفته‌ی وحدت اظهار کرد: این مکان مقدس است چرا که این مکان مزار شهدای والامقام و عزیز است. شهدا برای صیانت از اسلام، کشور، قرآن و ناموس مملکت به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که ایران اسلامی سربلند و پیروز شود.

وی با بیان اینکه باوجود همه‌ی تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه‌ی دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس و با وجود پشتیبانی ۴۳ کشور و دشمنان داخلی از رژیم بعث و با بهره‌گیری از همه‌ی ساز و کارها، اما با کمک خداوند متعال و اخلاص جوانان؛ پیروز جنگ، جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش‌های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح، شاه‌کلید موفقیت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله بود. 

استاندار ایلام   آرمان و اهداف مقدس شهیدان را «ایران مقتدر» و «اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص)» نام برد و  تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم راه شهدا را دنبال کنیم چرا که امنیت و آرامش امروز مردم  مرهون خون پاک شهداست. 

بهرام‌نیا با اشاره به تدابیر حکمیانه‌ی مقام معظم‌رهبری در برهه‌های مختلف، گفت:  با رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای«مدظله‌العالی» کشور در همه‌ی حوزه‌ها؛ در عرصه‌ی هوافضا، پزشکی و نظامی و دیگر حوزه‌ها سرآمد منطقه است. امروز تحریم‌ها بیش از گذشته است اما به لطف خداوند متعال، تدابیر مقام معظم‌رهبری و برکت خون شهدا، ‌تحریم‌ها بی‌اثر شده است.

استاندار ایلام با اشاره به سخنان سردار حاجی‌زاده فرمانده‌ی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده عنوان داشتند:«امروز قدرت ما فرامنطقه‌ای است و پهبادهای ما دارای ماموریت نظامی و غیرنظامی هستند، هیچ محدودیتی در شناسایی ندارند و این اقتدار نظام را می‌رساند».

بهرام‌نیا اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار نداشت به‌طور قطع کشور تجزیه می‌شد، که به برکت این همدلی و انسجام، کشور قدرتمندی در جهان هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب در دست مقام معظم‌رهبری است و امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha