• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062214349
  • خبرنگار : 50614

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:

زنگ بازی و سرگرمی در مدارس خراسان رضوی نواخته خواهد شد

زنگ بازی و سرگرمی در مدارس خراسان رضوی نواخته خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: آموزش امروزه به سمت استفاده از تکنولوژی و فضاهای سرگرمی رفته است و امیدواریم بتوانیم امسال زنگ بازی و سرگرمی را در برخی مقاطع تحصیلی و مدارس استان آغاز کنیم.

ابراهیم زره‌ساز امروز ۲۲ شهریورماه، در نشست خبری پروژه مهر که در محل اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برگزار شد، ضمن اشاره به روز سینما و تاکید مقام معظم رهبری به سینمای اقتباسی اظهار کرد: تمام فعالیت‌های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با ۳۷ مرکز ثابت، ۸ مرکز سیار، ۲ مرکز پستی و یک مرکز مکاتبه‌ای و همچنین تنها استان کشور که مجهز به تماشاخانه بزرگ سیار است، با محوریت کتاب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته طرح کانون مدرسه با موقفیت در اکثر استان اجرا شد. حدود ۶۷ فعالیت فرهنگی و هنری در این طرح به انجام رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه انیمیشن سینمایی بچه زرنگ‌ تولید کانون ‌پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان از مهرماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اکران عمومی و کشوری این انیمیشن با مشارکت آموزش و پرورش از مهرماه آغاز خواهد شد. تم عمومی این انیمیشن و داستان اصلی آن هویت رضوی دارد و یکی از چالش‌های داستان نیز هویت ملی و مباحث محیط زیست است.

زره‌ساز با اشاره به پیش رو بودن هفته ملی کودک خاطرنشان کرد: در این ایام پوشش کتابخوانی اعضا آغاز خواهد شد و اختتامیه آن در ۲۴ آبان ماه خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به دغدغه‌ای که آموزش و پرورش نسبت به حوزه سرگرمی دانش‌آموزان، کودکان ونوجوانان دارد، امروزه آموزش به سمت استفاده از تکنولوژی و فضاهای سرگرمی رفته است و امیدواریم بتوانیم امسال زنگ بازی و سرگرمی را در برخی از مقاطع تحصیلی و مدارس استان آغاز کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha