• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402062113668
  • منبع : فدراسیون والیبال

اعلام ترکیب تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی

اعلام ترکیب تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی

سرمربی تیم ملی والیبال اسامی ۱۲ بازیکن ایران در مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا ۴ مهرماه در شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه، ۲۴ شهریور تهران را به مقصد هانگژو ترک می‌کند تا در یازدهمین حضور خود در این بازی‌ها، برای سومین قهرمانی متوالی به میدان برود.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال اسامی ۱۲ بازیکن ایران در مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد.

سیدمحمد موسوی عراقی (کاپیتان)، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی) یاناس ویچیچ (کمک مربی و بدنساز)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، امین علی اکبری (آنالیزور) و مهدی فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی‌های آسیایی در مسابقات انتخابی المپیک در کشور برزیل شرکت می‌کند که این رقابت‌ها از ۸ تا ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود و تیم ملی با ۱۴ بازیکن در آن شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۰۸:۲۶

با عرض تاسف باید گفت با سرمربی کنونی آقای عطایی که ظرفیت فنی محدودی دارد، امیدی به دفاع از عنوان قهرمانی دو دوره قبل نیست.. بازی های ضعبف لیگ ملتها و جام ملتهای آسیا در سال جاری موید همین مسأله است. تصمیمات آقای عطایی هم متناقض و سردرگم است، آقای میلاد عبادی پور از مردان باتجربه را برای تقویت دریافت ها در جام ملتهای آسیا به تیم فراخواند و ایشان مثبت هم ظاهر شد، حال که حضور مناسبی داشت پس چرا او را مجدداً کنار گذاشت؟!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۲

به لطف مسئولان نالایق فدراسیون و تلاش بی وقفه مربی کار نابلدی مث عطایی با همون سرعت که ژاپن میره جلو ما میریم عقب مث تلاش رئیس فدراسیون کشتی که انصافا برای مداحی بهتره و گند زده به کشتی همونطور که فوتبالمون رو بی کفایتی مث تاج که فقط برای شرخر بودن خوبه

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۰۸:۳۶

ترکیب عالی است