• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402061911552
  • خبرنگار : 50176

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد:

لزوم برگزاری کلاس آموزشی برای اجرای احکام قطعی / تبیین الگوهای موفق

لزوم برگزاری کلاس آموزشی برای اجرای احکام قطعی / تبیین الگوهای موفق

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: برگزاری کلاس آموزشی برای اجرای احکام قطعی الزامی است.

سید عماد شاهرخی شامگاه هجدهم شهریور در جلسه بررسی اجرای احکام قطعی اجرا نشده از سال ۱۳۸۵ تاکنون و رفع موانع موجود که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود مشغله‌های زیاد در حوزه دادستانی، اما خوشبختانه موضوعات جهاد کشاورزی همیشه در اولویت قرار دارد و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای احکام قطعی اجرا نشده در حوزه کشاورزی با برنامه‌ریزی صورت گرفته فاصله دارد و لازم است تا همکاران جدیت و همت بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: لازم است تا بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، جدول زمانبندی تهیه و به شهرستان‌ها ابلاغ شود تا در کوتاهترین زمان ممکن، احکام قطعی اجرا نشده را بررسی و نهایی کنند.

شاهرخی اضافه کرد: لازم است تا با همکاری مجموعه همکاران در دیوان عدالت اداری، یک دوره کلاس آموزشی برای همکاران برگزار شود تا همکاران با جزئیات و روند دقیق کار و اجرای صحیح قانون آشنایی پیدا کنند و بتوانند در انجام وظایف خود در این حوزه، تمامی موارد قانونی را اجرا کنند.

وی بیان کرد: در اجرای احکام قطعی اجرا نشده در خرم آباد، دو مورد به‌صورت مذاکره و گفت‌وگو حل‌وفصل شده است و این یک الگوی موفق در روند اجرای کار است و همکاران می‌توانند از این شیوه کار در جهت پیشبرد اقدامات خود استفاده کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: در تمامی شهرستان‌ها، هرکدام از احکام که با گفت‌وگو و آشنایی مالکین با قانون و همکاری آن‌ها در اجرای قانون، به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند، به‌عنوان الگوی موفق مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha