• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402061911519
  • خبرنگار : 50046

گلیم‌های میلیاردی قاچاق در خراسان شمالی کشف شد

گلیم‌های میلیاردی قاچاق در خراسان شمالی کشف شد

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف تعدادی گلیم و روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار قاچاق بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به همراه گشت پاسگاه گرماب موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران، خودروی مورد نظر متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این خودرو تعدادی روفرشی و گلیم قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این تعداد روفرشی و گلیم یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: کالای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه متهم پرونده بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جمع آوری معتادان متجاهر در راز و جرگلان

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از جمع آوری ۱۰ نفر معتاد متجاهر در سطح شهر خبر داد و گفت: این اقدام، خوشحالی مردم را به دنبال داشت. 

سرهنگ علی طاهری اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم اجراء شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری و پاسگاه های تابعه و همراهی مردم ۱۰ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند، افزود: جمع آوری چنین افرادی از سطح جامعه نه تنها موجب ایجاد امنیت روانی مردم می‌شود بلکه تاثیر بسزایی در کاهش جرایم مخصوصا سرقت ایفا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha