• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402061811231
  • خبرنگار : 30077

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد:

تأمین امنیت پایدار با کاهش شاخص های تخلفات در استان سمنان

تأمین امنیت پایدار با کاهش شاخص های تخلفات در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأمین و تحقق امنیت پایدار در این استان با کاهش چشمگیر شاخص های تخلفات خبر داد.

محمدجعفر عبدالهی در مراسم تکریم و معارفه دادستان مرکز استان سمنان که ظهر امروز ۱۸ شهریورماه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور برگزار شد، گفت: با مدد و مساعدت شورای تامین استان، ارکان امنیتی تا قضایی، انتظامی و نظامی تحت مدیریت استاندار و راهبری نماینده ولی فقیه در استان، امنیت پایدار در استان‌ محقق شده است.

وی افزود: طی ۶ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت و تجاوز به عنف و اکراه، سرقت مسلحانه و قتل در سطح استان بودیم.

رئیس کل دادگستری استان  از سمنان به عنوان استان بی دغدغه نام برد و گفت: در واقع به صورت شبانه روزی وقت خود را برای ساماندهی هرچه بیشتر امور به کار گرفتیم.

عبدالهی ادامه داد: ان شاءلله توانسته باشیم امنیت پایداری را برای مردم شریف استان به ارمغان بیاوریم. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم آنچه که در توان داشت در جهد و تلاش خود بکاربست و وقت خود را صرف این مهم کرد.

 دادستان سابق استان سمنان نیز گفت: در طول مدت خدمت خود تلاش کردم تا در راستای خدمت به مردم و اقناع سازی آنها در حوزه اعلام درخواست ها و مطالباتشان، گام بردارم.

تأمین امنیت پایدار با کاهش شاخص های تخلفات در استان سمنان

محمد شریف ابراهیمی افزود: نگاه دلسوزانه به افراد شاغل تحت مدیریت مجموعه، گوش شنوا برای مردم بودن و کاهش پرونده های ورودی از طریق اجرای طرح های فشرده، از دیگر موارد مهم تحت نظر بود.

وی ادامه داد: از ابتدا، تلاش شبانه روزی برای حل موارد و مسائل پیرامون مشکلات عامه مردم و پیشگیری به منظور عدم تحقق نارضایتی در دستور کار بود.

در این مراسم محمد تقی گلی به عنوان دادستان مرکز استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha