• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402060604110

رئیس شورای شهر شیراز:

اتاق صاحب نظران در شورای شهر شیراز ایجاد می‌شود

اتاق صاحب نظران در شورای شهر شیراز ایجاد می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای شهر شیراز گفت: با رویکرد استفاده از دیدگاه‌ها، پیشنهادات، راهکارها و راهبردهای صاحبان اندیشه و نخبگان در زمینه مدیریت شهری، اتاق صاحب‌نظران در این شورا ایجاد می‌شود.

ابراهیم حسینی دوشنبه ۶ شهریور در نشست هم اندیشی شورای شهر و رسانه‌های فارس بیان کرد: از نقد و انتقادات ناراحت نمی‌شویم و اعتقاد داریم رسانه مهمترین رکن در تربیت انسان است.

او با بیان اینکه برگزاری جلسات ماهانه با اصحاب رسانه مرتبط با حوزه شهری را در دستور کار داریم، افزود: این جلسات باید به سمت همفکری و ایجاد فضای تعاملی برای به کار گرفتن همه افکار و سلیقه‌ها باشد.

رئیس شورای شهر شیراز با تاکید بر ایتکه باید سدها و موانع ارتباطی را شکسته و از تعارفات کم کنیم، تصریح کرد: ما می‌خواهیم کار کنیم و در این فضا از رسانه‌ها انتظار داریم ما را محکم و منصفانه نقد کنند و کوتاه نیایند.

حسینی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در روند نقد کارشناسانه، رعایت حال جامعه را داشته باشند و از ایجاد فضای التهاب در جامعه پرهیز کنند.

او تاکید کرد: از نظرات کارشناسی نباید کوتاه بیاییم و معتقدیم نقد کردن با نق زدن بسیار تفاوت دارد.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین از راه‌اندازی اتاق صاحب نظران با رویکرد استفاده از دیدگاهها، پیشنهادات، راهکارها و راهبردهای صاحبان اندیشه و نخبگان در راستای مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش ایسنا، این نشست بعد از وارد شدن نقدهایی به عملکرد شورا در تغییر نام یکی از خیابان‌ها و همچنین اقدام شهرداری در قطع یک درخت قدیمی مقابل بازاروکیل شیراز، برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha