• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060503132
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل حفظ آثاردفاع مقدس استان خبر داد؛

تدوین کتاب نقش عملکردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران

تدوین کتاب نقش عملکردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از تدوین کتاب نقش عملکردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و همچنین کتاب خاطرات رزمندگان و شهدای کمیته امداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ پاسدار "محمدحسن سلامی" امروز در دیدار با "میثم معافی"مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اظهار کرد: کمیته امداد یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) و پناهگاه مردم محروم و مستضعف است.

وی افزود: کمیته امداد پیشتاز در خدمات مردمی به محرومین جامعه است و امروز شیوه‌های نوین در جذب مشارکت‌های مردمی این پیشتازی را حفظ کرده است.

این مسئول ایمان، معنویت و عزتمندی مجموعه کمیته امداد را در ارائه خدمات خالصانه به جامعه محرومین موثر دانست و بیان کرد: کمیته امداد واسطه رزق مادی و معنوی مردم است.

سرهنگ پاسدار سلامی بر لزوم انتقال ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس و شهدا به محرومین و مستضعفین به ویژه در مناسبت‌های دفاع مقدسی تأکید کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای دشمنان تصریح کرد: دشمن به دنبال بیگانه کردن جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس است؛ از این رو آسیب‌ها و خطرات بیشتری این قشر عظیم جامعه را تهدید می‌کند و وظیفه داریم معارف شهدا و دفاع مقدس را به خانه‌های مردم ببریم.

سرهنگ پاسدار سلامی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، بر اجرای برنامه‌های متنوع برای مددجویان از جمله اجتماع بزرگ مددجویان و تجلیل از رزمندگان کمیته امداد تأکید کرد.

وی از اختصاص شهید گمنام به اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار و تدوین کتاب نقش عملکردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و همچنین کتاب خاطرات رزمندگان و شهدای کمیته امداد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه در جنگ شناختی توجه به عنصر معنویت راهگشاست، اظهار کرد: در این بخش برگزاری سفرهای مشهد و کربلا برای مددجویان یک امداد معنوی محسوب می‌شود.

میثم معافی با اشاره به اینکه دشمن به شیوه‌های مختلف دنبال عملیات روانی است، گفت: برهم زدن امنیت ذهنی مردم در دستور کار دشمن قرار دارد و جاذبه‌ای که شهدا می‌توانند ایجاد کنند اثر اجتماعی مطلوبی برای جامعه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha