• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060401943
  • خبرنگار : 50161

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان:

مراسم جشن عاطفه‌ها در زنجان آغاز شد

مراسم جشن عاطفه‌ها در زنجان آغاز شد

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها از یکم شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

روح‌اله صالحی صبح امروز (۴ شهریورماه) با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، گفت: با عنایت به ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور توسعه ترویج و تقویت فرهنگ جریان احسان اتفاق و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌‍های اجتماعی جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها و بسترسازی برای تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان افزود: بر همین اساس در سال‌جاری نیز همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه و خیرخواهانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

این مسئول افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش با عنوان «پویش تامین مایجتاج تحصیلی دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت» همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفان، آموزش و پرورش، صداوسیما و مراکز نیکوکاری اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: در قالب این جشن پایگاه‌های نمادین پایگاه‌های امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه، پایگاه‌های مدارس روز سه‌شنبه (۴ مهرماه) دایر خواهد شد.

صالحی گفت: ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا قبل از بازگشایی مدارس از طریق مشارکت مردم نیک‌اندیش استان وهم افزایی آن با منابع این نهاد برای دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت بسته‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی تهیه و تحویل داده شود.

این مسئول در رابطه با روش‌های مشارکت در رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۱ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان هستند که قریب به ۷ هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha