• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402060201386
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

هدیه پرسپولیس به سپاهان، سردار ایرانی در رم

هدیه پرسپولیس به سپاهان، سردار ایرانی در رم

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نتایج ضعیف در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، برکنار شد. یک منبع آگاه در باشگاه فولاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز دوم شهریورماه با تصمیم هیات مدیره باشگاه فولاد، علیرضا منصوریان از سمت خود کنار گذاشته شد. همچنین مدیرعامل فولاد شب گذشته پس از شکست سنگین این تیم برابر ملوان در واکنش به ادامه همکاری با منصوریان و انتخاب سرمربی جدید عنوان کرده بود که تصمیم گیرنده در این خصوص هیات مدیره است و حالا باید که پنج عضو هیات مدیره فولاد چه تصمیمی درخصوص انتخاب سرمربی جدید فولاد خواهند گرفت.

نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ برتر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.  هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با انجام دو بازی به پایان رسید. پیش از این در مهم‌ترین بازی این هفته سپاهان میزبان استقلال بود که با پیروزی یک بر صفر شاگردان مورایس به پایان رسید. امروز نیز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن، دیگر تیم اصفهانی بود که برابر این تیم با تساوی یک بر یک متوقف شد.

حق‌ پخش‌تلویزیونی ۵۰-۵۰ شود

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد که وزارت ورزش در پیشنهاد جدید به کمیسیون تلفیق مجلس خواستار تقسیم حق پخش تلویزیونی به شکل ۵۰ -۵۰ میان فوتبال و صداوسیما شده است.  فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌های لیگ برتری از چندی قبل به طور جدی خواهان دریافت سهم خود از حق پخش تلویزیونی هستند و در نامه‌نگاری‌های گوناگون با مجلس شورای اسلامی، خواستار دیده شدن سهم فوتبال از درآمدهای تلویزیونی شده‌اند.

برنامه و زمان بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا

زمان دقیق بازی‌های پرسپولیس، نساجی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.  لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ امروز قرعه‌کشی شد. این دوره از مسابقات برای اولین بار با زمانبندی جدید و طبق زمان بازی‌های اروپایی برگزار می‌شود و با یک فصل فوتبالی ایران و کشورهای غرب آسیا همزمان است. دور گروهی این رقابت اواخر شهریور شروع و در روزهای پایانی آذر تمام می‌شود تا تکلیف ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله یک شانزدهم نهایی مشخص شود.

خرید بزرگ حریف پرسپولیس وارد ریاض شد

مدافع اسپانیایی سرشناس منچستر سیتی با جدایی از این تیم وارد ریاض شد تا با النصر قرارداد امضا کند. النصر فصل جدید رقابت‌های لیگ عربستان را ناامیدکننده آغاز کرده و در هر دو بازی خود شکست خورده است. النصر که خط حمله بسیار خوبی دارد با یک مدافع سرشناس قرارداد امضا کرد. لاپورت برای عقد قرارداد با النصر وارد ریاض شد.

پرسپولیس و النصر در آزادی و بدون حضور تماشاگر!

خبرنگار عربستانی مدعی شد که دیدار نخست النصر برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.  قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام و پرسپولیس در گروه مرگ با تیم‌های الدحیل، الهلال و استقلال تاجیکستان همگروه شد. نواف التمیمی،  خبرنگار عربستانی، مدعی شد که دیدار نخست النصر برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حمله بی‌سابقه ۳ لژیونر شاخص به فدراسیون

۳ ملی‌پوش اعزامی تنیس روی میز ایران به بازی‌های آسیایی، انتقادات تندی را نسبت به شرایط اردوی تیم ملی و وضعیت این رشته بیان کردند.   نوشاد و نیما عالمیان به همراه امیرحسین هدایی نفرات اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هستند. آنها پیش از حضور در این رویداد باید در قهرمانی آسیای کره جنوبی به رقابت بپردازند. بازیکنان ایران در حالی برای این دو رویداد آماده می‌شوند که از شرایط اردوی تیم ملی بسیار ناراضی هستند و انتقاداتی را نسبت به بی توجهی فدراسیون مطرح کردند.

 تکلیف تیم‌های ایرانی چیست؟

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از VAR استفاده خواهد شد. به نقل از الریاضیه، مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا یک خبر ویژه داشت و آن اینکه از مرحله گروهی این رقابت ها از VAR استفاده خواهد شد. در دوره قبل این رقابت ها در مرحله حذفی از این تکنولوژی استفاده شد.

آزمون به رم پیوست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به رم ایتالیا پیوست. بعد از مذاکرات انجام شده میان باشگاه رم ایتالیا و بایرلورکوزن، در نهایت دو طرف توافق کردند سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن به صورت قرضی راهی رم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha