• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070503680
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

دختری که غیب شد/ یاغی قرمزها بلای جان آبی‌ها!

دختری که غیب شد/ یاغی قرمزها بلای جان آبی‌ها!

ورزش ایران و جهان با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  یک کارشناس داوری نظراتش را درباره قضاوت بیژن حیدری در داربی ۱۰۴ را اعلام کرد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل محمدحسین کنعانی‌زادگان به سود پرسپولیس به پایان رسید.

خلاصه دیدار استقلال ۰ - ۱ پرسپولیس

صد و چهارمین داربی تهران از ساعت ۱۹ امروز آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال در ورزشگاه امام خمینی اراک به پایان رسید. گل این بازی را محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکش باخت به پرسپولیس/ نکونام به نشست خبری نیامد

سرمربی تیم استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد.

حاشیه‌های داربی ۱۰۴/ زمین بازی میدان تیر و ترقه شد!

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با بازی پرسپولیس و استقلال آغاز شد که این دیدار با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید. این دیدار حاشیه‌های زیادی هم داشت که در ادامه می‌خوانید.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۴ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز  شد.

حسن یزدانی: ۶ ماه دیگر به فرانسه برمی‌گردم

حسن یزدانی گفت: به منظور ادامه روند درمانی پس از عمل جراحی، برنامه‌های خود را با فدراسیون کشتی هماهنگ کردم.

حسن یزدانی دارنده ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز المپیک و جهان پس از جلسه امروز خود با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی که از سوی دکتر کیهانی یکی از بهترین متخصصان جراحی زانو و پزشک تیم های ملی صورت گرفت، وقت عمل از پروفسور پاسکال بویلو از بهترین جراحان کتف دنیا در موسسه جراحی ترمیمی نیس فرانسه گرفته شد و در ادامه نیز توسط فدراسیون کشتی تمامی کارهای مربوطه انجام پذیرفت تا در بهترین شرایط کتف آسیب دیده خود را مورد عمل جراحی قرار دهم.

تعهد وزیر ورزش به ورزشکارانی که ایران را ترک کرده‌اند/ دنیامالی: سیاست دولت چهاردهم بازگشت آن‌ها است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سیاست کلی نظام، سیاست دولت چهاردهم و نگاه رییس جمهور، بازگشت ورزشکارانی است که ایران را ترک کرده‌اند، گفت: به آن‌ها تعهد می‌دهم که همانند فرزندم پیگیر کارشان باشم.

احمد دنیامالی در مورد حواشی پیش آمده برای فدراسیون وزنه برداری و درخواست پناهندگی یکی از ورزشکاران دختر اعزامی به مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا، بیان کرد: با جزئیات در حال پیگیری مسئله هستم و در آینده در خصوص اعزام‌ها شرایط متفاوتی را در نظر خواهیم گرفت.

ونزوئلا با شکست اسپانیا شگفتی ساز شد

تیم ملی فوتسال ونزوئلا با برتری برابر اسپانیا به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه یافت.

روز دوم مسابقات دور حذفی جام جهانی فوتسال با برگزاری یک دیدار آغاز شد. تیم ملی اسپانیا به مصاف ونزوئلا رفت که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ونزوئلا در این مرحله با اوکراین دیدار خواهد کرد.

خروج فاطمه کشاورز از هتل تیم‌ملی وزنه برداری در اسپانیا

ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان ایران هتل محل اقامت تیم ملی در اسپانیا را ترک کرد.

فاطمه کشاورز ملی‌پوش دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان ایران، هتل محل اقامت تیم ملی در لئون اسپانیا را ترک کرده و تلفن همراهش خاموش است.

روایت ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران نسبت به ناپدید شدن فاطمه کشاورز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان واکنش نشان داد.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ ناپدید شدن فاطمه کشاورز در اسپانیا، محل برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: این اتفاق دیروز همزمان با برگزاری مسابقه هانیه شریفی و علیرضا عباسپور رخ داد. اعضای کادر فنی در سالن مسابقات حضور داشتند و قرار بود فاطمه کشاورز با بقیه بچه‌ها به سالن بروند. فاطمه کشاورز عنوان می‌کند که سردرد دارد و می‌خواهد یک ساعت استراحت کند و بعدا خودش را به سالن مسابقه می‌رساند.  

گاریدو: مهار رضاییان از نکات کلیدی بازی بود/ نکونام می‌داند فوتبال به چه معناست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید در تمام دنیای فوتبال نتیجه مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد و فاتح داربی ۱۰۴ شد. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از بازی برابر استقلال و پیروزی برابر این تیم گفت: معمولا در تمام دنیا اول نتیجه را تحلیل می‌کنند. کسی نمی‌توانست تحلیلی جز این نتیجه داشته باشد. یک صحنه یا یک حرکت می‌تواند نظرات را تغییر بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha