• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402052817801
  • خبرنگار : 50444

اشتغال زایی برای ۸۰ نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد

اشتغال زایی برای ۸۰ نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد گفت: با کمک خیران، مردم و زائران آستان سلطان سید عباس بن موسی بن جعفر(ع)، ۸۰ شغل در رسته های مختلف ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام صفری امروز ۲۸ مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: با هدف ایجاد اشتغال در راستای کاهش محرومیت و همچنین بهره مندی صحیح از منابع، قسمت های مختلف نظیر کارگاه خیاطی، نانوایی، فروشگاه و... راه اندازی شد که اشتغالزایی مستقیم برای ۸۰ نفر را به دنبال داشت.

وی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری و احیاء موقوفات در شهرستان بجنورد، ادامه داد: از مجموع ۲ هزار و ۸۰۰ رقبه موجود در این منطقه، ۴۰۰ رقبه تجاری بوده و مابقی کشاورزی و مسکونی است.

وی با تاکید بر اینکه باید اشخاص حقیقی و حقوقی، این سازمان را با پرداخت به موقع اجاره بهای خود در ارائه خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم یاری کنند، یادآورشد: اوقاف در شهرستان بجنورد از اشخاص حقیقی ۴ میلیارد ریال مطالبات دارد که باید افراد بدهی خود را در موعد مقرر پرداخت کنند تا اجرای نیات از سوی سازمان سریعتر صورت گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی نیز در این نشست از میزبانی استان از مسابقات کشوری قرآنی اوقاف و امور خیریه خبرداد.

حجت‌الاسلام پرهیزگار اظهار کرد: این مسابقات قرآنی طی آذرماه سال جاری با شرکت حدود ۶۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی از همه استان‌های کشور در بجنورد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعطای حکم ریاست ستاد برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن به استاندار خراسان‌شمالی، ادامه داد: قاریان برجسته ملی و بین المللی در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم با مشارکت صنایع استان و همه دستگاه‌های اجرایی به منظور تامین اعتبارات لازم، این مهم با دستاوردهای بسیاری در این خطه برگزار شود.

وی با اشاره به روند برگزاری این مسابقات در مرحله شهرستانی و استانی، تصریح کرد:  ۹۰۰ نفر در بخش معارف مسابقات قرآنی اوقاف استان نام نویسی کرده‌اند که با توجه به تغییر زمان آزمون باید این افراد در بازه زمانی ۹ تا ۱۰ صبح ۳۰ مرداد ماه در آزمون شرکت کنند.

اشتغال زایی برای ۸۰ نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha