• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403070503883
  • خبرنگار : 50046

در نشست مدیر پروژه‌های مصوب سفر رهبری با استاندار مطرح شد

بیمارستان ارتش بجنورد تعیین تکلیف می‌شود

بیمارستان ارتش بجنورد تعیین تکلیف می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی وضعیت پروژه‌های مصوب سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در نشست مشترک نماینده دفتر مقام معظم رهبری و مدیر پیگیری پروژه‌های مصوب سفر رهبری به استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر سازمان برنامه و بودجه استان بررسی و بر لزوم تعیین تکلیف پروژه بیمارستان ارتش در مرکز استان تاکید شد. 

در نشست یادشده اعلام شد که عدم تملک این بیمارستان (هم بخش ساختمان قدیمی هم پروژه در حال ساخت آن) مانع تخصیص اعتبار بوده است که آن هم با پیگیری‌های انجام‌شده در حال رفع است و در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد.

محمدرضا شمعی، مدیر پیگیری پروژه‌های مصوب سفر رهبری در این نشست از اینکه سد گلمندره از مصوبات سفر رهبری در جلوگیری و مهار سیلاب مخرب سال گذشته نقش‌آفرین بوده و مانع وارد شدن خسارت‌های سنگین شده و همچنین از مجموعه اقداماتی که در پیشبرد پروژه‌های سفر در استان انجام شده است، اظهار رضایت کرد.

 در این نشست، استاندار خراسان شمالی علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های سفر در استان در پیشبرد سایر پروژه‌های استان اعم از اجرای ۱۵ کیلومتر انتهایی راه بجنورد به گلستان و تسریع در تخصیص اعتبارات و شروع عملیات اجرایی انتقال آب سرانی به داخل استان از مدیر پروژه‌های سفر رهبر انقلاب درخواست کمک کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

محمدرضا حسین‌نژاد با اشاره به بهبود محرومیت استان در حوزه راه روستایی از ۱۲ درصد به ۸ درصد درصد، احداث و آسفالت تمام راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار را نیازمند ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

 استاندار خراسان شمالی در تشریح پروژه‌های نیازمند اعتبار استان به موارد اولویت‌دار دیگری اشاره کرد و در تامین آب پایدار شهر بجنورد، به انتقال آب چاه‌های پلنگ دره و مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی گلستان شهر اشاره کرد.

وی به پروژه‌های آموزشی و ورزشی استان بویژه در نقاط محروم اشاره کرد و در همه زمینه‌ها در خواست کمک برای پیشبرد پروژه‌ها  داشت که برای پیگیری‌ها و تامین اعتبار در برخی پروژه‌ها برای امسال و در برخی نیز برای سال‌های بعد قول مساعد گرفت.

در این جلسه از انضباط موجود در پروژه‌های استان و پیگیری‌های مکرر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز از مجموعه مدیریت این سازمان در استان قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha