• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402052817671
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

ایسنا اعتماد جامعه را جلب کرده است/باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

ایسنا اعتماد جامعه را جلب کرده است/باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

ایسنا/هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان صبح امروز (۲۸ مردادماه) با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا از فعالیت خبرنگاران و عکاسان این مجموعه بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه رسانه ها همچون ائمه جمعه باید منتقل کننده صحبت های مسئولین به مردم و بازگو کننده مشکلات هستند، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا طی سالیان گذشته و حال همواره به واسطه دانشجو بودنش توانسته اعتماد خود را در میان مردم و مسئولین جلب کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید به مدد مسئولان آمده و در پیگیری مشکلات نیز کوشا باشند، عنوان کرد: مشکلات نیز باید به خوبی مطرح شود و تمامی مراحل کاز و اقدامات مسئولان نیز بازگو شود تا مردم مطلع تلاش مسئولان برای حلس مشکلات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین جهاد دانشگاهی را متفاوت با سایر دانشگاه ها دانست و عنوان کرد: جها دانشگاهی مانند سایر دانشگاه ها قوانین دست و پاگیر برای رفع نیازها ندارد و با توجه به مشکلات می تواند قوانین خود را به سمت رفع نیازها سمت و سو دهد و مأموریت خود را در جهت حل مشکلات تغییر دهد.

ایسنا اعتماد جامعه را جلب کرده است/باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های مأموریتی جهاددانشگاهی متنوع است، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی هزینه-درآمدی است و همین موضوع باعث شده تا تلاش خود را تحقق اهداف و مأموریت هایش دو چندان کند.

عبادی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و متولد شده از انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی از یک جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی را در کنار خود ببینند، تصریح کرد: با رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان و قابلیت های دکتر زاهری به طور حتم از جهاد دانشگاهی اخبار مطلوبی به گوش خواهد رسید و فضای ذهنی جامعه و مسئولین نسبت به جهاد دانشگاهی را ترمیم بخشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha