• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052515909
  • خبرنگار : 50176

سرپرست جهاد دانشگاهی استان:

بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حیطه جوانان است

بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حیطه جوانان است

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در حیطه جوانان است.

فرهاد فرامرزیان در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و اداره‌کل ورزش و جوانان با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌های بین‌بخشی سبب تسهیل در اجرای برنامه‌ها می‌شود، اظهار کرد: بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حیطه جوانان است و اکثریت کارکنان این نهاد را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی به وجود ظرفیت‌های مشترک همکاری بین جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی کاری‌های مشترک ویژه در حوزه‌های پژوهشی و مراکز رشد با اداره‌کل ورزش و جوانان استان دارد. طرح مراکز نوآوری و شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در سطح ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان توسط جهاددانشگاهی در سه فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی اجرا شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش جمعیت بیان کرد: ارائه تخفیفات به سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های ذیل اداره‌کل ورزش و جوانان استان در حوزه درمان ناباروری از دیگر محورهای همکاری جهاددانشگاهی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.

وی انجام کارهای تحقیقاتی، نظرسنجی و مطالعاتی از طریق مراکز مطالعاتی و افکارسنجی جهاد دانشگاهی را از دیگر حوزه‌های فعالیت مشترک با اداره‌کل ورزش و جوانان استان برشمرد و اضافه کرد: آمادگی برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت برای جوانان در دو بخش آقایان و بانوان وجود دارد کمااینکه رشته‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی اتصال به بازار سریع‌تری دارند.

آرش قیاسیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مباحث حوزه ورزش و جوانان باید به شکل راهبردی، دقیق، منظم و ساماندهی شده پیگیری شود، گفت: در این راستا جهاددانشگاهی نیز می‌تواند در حوزه‌های مختلفی با اداره‌کل ورزش و جوانان همکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش سبب اقتدار و افتخار برای کشور است، اضافه کرد: جامعه هدف اداره‌کل ورزش و جوانان قشر جوان به‌عنوان سرمایه اجتماعی هستند که باید ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات و چالش‌های آنان استفاده کرد.

قیاسیان با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان در حوزه عمرانی افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان که در آستانه افتتاح است علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، بستر برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی را در استان فراهم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۳ پروژه عمرانی ورزشی نیمه تمام در سطح استان در حال انجام است، گفت: در صورت تکمیل این پروژه‌ها ۱۹۱ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha