• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402052414799
  • خبرنگار : 71145

رسانه‌های عبری: نصرالله در تحلیل مسائل داخلی اسرائیل مسلط است

رسانه‌های عبری: نصرالله در تحلیل مسائل داخلی اسرائیل مسلط است

رسانه‌های عبری به سخنرانی سید حسن نصرالله در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ به ویژه به تهدید وی مبنی بر بازگشت رژیم صهیونیستی به عصر حجر پرداختند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری در مورد سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ اظهار نظر کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، محتوای سخنرانی نصرالله تا حد زیادی شامل اعتماد به نفس و اعتماد به توانمندی‌های نظامی حزب‌الله لبنان بود.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از نصرالله در سخنرانی خود نوشتند که «مقاومت، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را به بخشی از جنگ تبدیل کرده است.»

روزنامه عبری «معاریو» گزارش داد که سید حسن نصرالله، یوآو گالانت وزیر جنگ را تهدید کرد که «اگر با لبنان وارد جنگ شوید، به عصر حجر باز خواهید گشت.»

به نقل از المیادین، هزی سمنتوف، مفسر امور عربی در کانال ۱۳ نیز گفت: دبیرکل حزب‌الله همچنان آگاهی خود را از اوضاع سیاسی اسرائیل نشان می‌دهد و در سخنرانی خود اعلام می‌کند که وضعیت ارتش اسرائیل در پی اختلافات داخلی در بدترین حالت است.

سمنتوف افزود که «تنها دو روز پیش در مورد این موضوع صحبت شد، زیرا اعلام شده حتی اگر قانون خدمت وظیفه تصویب شود، به ارتش آسیب می‌رساند.»

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در هفدهمین سالگرد پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶، رهبران رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و گفت: اگر به جنگ لبنان بروید به عصر حجر باز می‌گردید.

سید نصرالله با تاکید بر اینکه «اگر نبرد به نبرد با محور مقاومت تبدیل شود، چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت»، خاطرنشان کرد: مسیر محور مقاومت، مسیر صعودی است.

همچنین امروز، سه‌شنبه رسانه‌های عبری اعلام کردند، سید حسن نصرالله از اینکه تحلیل‌گر نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر باشد، بسیار احساس خوشایندی دارد و به راحتی این کار را انجام می‌دهد.

رسانه‌های عبری افزودند، سید حسن نصرالله نشان می‌دهد دانش تحلیل مسائل داخلی رژیم اشغالگر را دارد.

یوسی یهوشع، خبرنگار و تحلیلگر امور نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: شاید باید سخنان نصرالله را که نشان از دانش وی از تحلیل مسائل داخلی اسرائیل دارد، به پایان برسانیم.

وی حرف‌های نصرالله را نقل کرد که گفته است: «آنها هیچ دستاورد واقعی برای ارتش ندارند و مطمئناً ارتش بزرگ و افسانه‌ای در کار نیست. همه دستاوردها فقط از هواست.»

یهوشع گفت: «نصرالله احساس راحتی می‌کند که تحلیلگر نظامی و سیاسی ما باشد. این دلیل جدی برای نگرانی است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۰۹:۳۱

جناب سید حسن نصرا.... : ما فقط از شما میخواهیم در اسرع وقت این رژیم پلید و اضافی را برای همیشه از نقشه جغرافیا پاک کنید و شرش را بکنید!

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۱۴:۳۶

با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده کل قوا درود خدا بر همه رزمندگان جبهه مقاومت علل الخصوص رزمندگان قهرمان جهان عرب حزب الله لبنان که غیرت مردانگی و شجاعت به جهان عرب درس دادند بروید به پیش خداوند متعال و قلب جهان اسلام با شماست چیزی به نابودی رژیم نامشرع اسراییل نمانده انشاالله نماز نابودیشان و شکرگذاری آن در مسجدالاقصی پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای عزیز اقامه خواهیم کرد انشاالله این نصرت الهی است مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل الله اکبر الله اکبر جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۱۶:۵۵

سلام دورود به رهبر عزیز وبزرگوار سید حسن نصراله.. برای دفاع از فلسطین ، ورود مهاجرین در دریای مدیترانه را مسدود کنید