• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۱:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402052213248
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

راه، آب و کشاورزی از اولویت‌های کهگیلویه و بویراحمد است

راه، آب و کشاورزی از اولویت‌های کهگیلویه و بویراحمد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشهای راه، آب و کشاورزی از اولویت‌های این استان است.

«جهانگیر شاهینی» در نشست با خبرنگاران افزود: توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد هم افزایی و یکپارچگی را طلب می‌کند و سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت لازمه تحقق اهداف است.

وی اظهارکرد: بحث سند چشم انداز توسعه استان یک افق چندین ساله را در خود جای داده و چندین محور دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهبردهایی نیز در این سند دیده شده و باید سند نظریه پایه توسعه استان نیز در برنامه‌ها دیده شود.

شاهینی به سند توسعه استان اشاره و تصریح کرد: سند توسعه با برنامه توسعه یکی نیست و تفاوت محسوسی در محورهای آن وجود دارد.

وی بر احصای مزیت‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: برنامه آمایش و سندها هرکدام در جای خود قرار دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه توسعه بخشی نیز آغاز شده، منابع مادی، مالی، اطلاعاتی و انسانی برای تحقق برنامه‌ها نیاز است.

وی با اشاره به اهمیت تقویت محورهای مختلف، تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مزیت‌های مختلفی داشته که برنامه ریزی ها با تاکید جذب اعتبار تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام برای ظرفیت سازی بخش آبی استان، تقویت سدها، تولید برق، توسعه کشاورزی، تکمیل زیرساخت‌ها و نقش آفرینی در توسعه اقتصاد کشور با تکیه بر پیگیری و اعتبار بخشی در تمام اسناد تدوین شده، در نظر گرفته شده است.

شاهینی راه، آب و کشاورزی را از اولویت‌های استان دانست و افزود: ایفای نقش تأثیر گذار در نظام اقتصادی و تولیدی از خروجی‌های توسعه اهداف است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های استان و محور حمل و نقل هوایی و زمینی و رشد صنایع تبدیلی، اظهار کرد: زیرساخت‌های ضعیف جذب سرمایه گذار در استان را با مشکل مواجه می‌کند که باید سرمایه پذیری استان تقویت شود.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری تسهیلات خوبی به استان تخصیص یافت، بیان کرد: در این سفر ۱٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان تعلق گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha