• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۶:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051609341
  • منبع : نمایندگی مازندران

۱۶ مرداد شروع پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛

فرماندار ساری: مشارکت در انتخابات نشان از اوج مردم سالاری دینی است

فرماندار ساری: مشارکت در انتخابات نشان از اوج مردم سالاری دینی است

ایسنا/مازندران فرماندار ساری از تمامی گروه ها، جریان ها، احزاب و نخبگانی که دل در گرو پیشرفت ایران اسلامی دارند جهت ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و گفت: انتخابات با مشارکت بالا نشان وحدت و اوج مردم سالاری دینی است.

محمدعلی نوبخت امروز در گفت‌وگو با ایسنا درباره شروع پیش ثبت نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: پیش ثبت‌نام ها از امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه لغایت روز یکشنبه مورخ ۲۲ مرداد ماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir  انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه اگر داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرایند ثبت نام و در بازه زمانی مشخص شرکت نکنند نمی توانند در مراحل بعدی ثبت نام نهایی را انجام دهند، افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نام خود را نهایی و قطعی می‌کنند.
فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود در تاریخ ۹ مردادماه امسال افتتاح شد، تصریح کرد: با شروع فعالیت مرکز حوزه انتخابیه در شهرستان ساری و میاندورود کمیته اطلاع رسانی فعال و نسبت به اطلاع رسانی اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور در درگاه الکترونیکی رسمی فرمانداری ساری، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و در بخش های شش گانه این شهرستان اقدام کرد.

نوبخت با تاکید بر اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مفاد اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور را مطالعه و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک در زمان پیش ثبت نام اقدام کنند، یادآور شد: تمامی مراحل پیش ثبت نام به صورت الکترونیکی است و متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تماس (۰۱۱۳۳۳۶۶۶۰۲) ارتباط مستقیم داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات در گرو مشارکت و نقش آفرینی تمامی گروه های سیاسی است، تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم بر مشارکت آزادانه، فعالانه، مشتقانه و پرشور مردم در انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ساری از تمامی گروه ها، جریان ها، احزاب و نخبگانی که دل در گرو پیشرفت ایران اسلامی دارند جهت نام نویسی و ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و گفت: انتخابات با مشارکت بالا نشان وحدت و اوج مردم سالاری دینی است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha