• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402042919102
  • منبع : نمایندگی اردبیل

اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند در اردبیل مصوب شد

اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند در اردبیل مصوب شد

ایسنا/اردبیل با رای موافق اکثر اعضای شورای شهر و بررسی دقیق این طرح در کمیسیون تخصصی شورا، اجرای طرح فناورانه نصب پلاک های هوشمند در شهر اردبیل تصویب شد.

سیدناصرحسینی ۲۹ تیر در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: مخالف اجرای طرح نصب پلاکهای هوشمند در شهر اردبیل نیستم و همواره حامی فناوران و طرح های دانش بنیانی هستیم اما معتقدم این طرح ناکارآمد خواهد بود.


وی افزود: این طرح نباید بدون آگهی و با ترک تشریفات واگذار شود؛ مدافع حقوق مردم در مقابل هزینه های حاصل از نصب این پلاکها هستم.

بهزاد عباس زاده، نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: تمام موافقان طرح نصب پلاک های هوشمند در اردبیل قطعا به فکر نفع شهر و شهروندان هستند و حمایت از فناوران وظیفه ما است.

ابراهیم علیپور، عضو شورای شهر اردبیل نیز بیان کرد: بسترسازی برای ایجاد شهر هوشمند وظیفه ذاتی شهرداری است. برای یک طرح فناورانه بعنوان یک دانش، نمی‌توان قیمت گذاری کرد و نمی‌توان طرح و ایده ثبت شده یک شرکت یا یک شخص را به دیگری واگذار کرد.


وی ادامه داد: بسیاری از محلات و شهرکهای اردبیل فاقد پلاک هستند و اگر امروز از این طرح دفاع می‌شود قطعا منافع شهری مورد توجه است.

حبیب فتحی، عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری در عقد قرارداد با شرکت مورد نظر قطعا استعلام قیمت خواهد کرد. مرحله اول صرفا صدور مجوز است و براساس قوانین و چهارچوب خاص، این طرح اجرا خواهد شد.

سلامت صفری، عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: همواره دور ششم شورای شهر به بسترسازی برای هوشمندسازی ورود کرده است و نصب پلاک های هوشمند جزئی از اقدامات شهرداری در راستای هوشمندسازی خواهد بود.

سجاد محمدحسن پور، عضو شورای شهر اردبیل نیز بیان کرد: اینکه چگونه یک طرح فناورانه از ایده به مرحله تجاری سازی رسیده و چه مراحلی را طی کرده است بر کسی پوشیده نیست اما تصویب این طرح با مبلغ کلان ۵ میلیارد تومان آن هم برای شرکتی که هیچ رزومه کاری ندارد شایسته نیست؛ می توانیم در قالب چهارچوب خاص با کمترین مبلغ این طرح را مصوب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha