• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041912303
  • خبرنگار : 50310

فرمانده انتظامی لرستان:

امنیت کشور حاصل پشتیبانی خانواده‌های مرزبانان از آن‌هاست

امنیت کشور حاصل پشتیبانی خانواده‌های مرزبانان از آن‌هاست

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: امنیت امروز کشور حاصل پشتیبانی شما خانواده‌ها از فرزندانتان در انتظامی و مرزبانی کشور است.

سردار یحیی الهی نوزدهم تیرماه در مراسم تکریم از خانواده‌های مرزبانی فراجا مقیم در لرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر با برکت صحت سلامت برای فرماندهی معظم و معزز کل قوا مدظله العالی اظهار کرد: با تربیتی که شما نسبت به فرزندانتان داشته‌اید، به حق آن‌ها ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس در مرزها خواهند بود و از سرحدات کشور دفاع خواهند کرد.

وی افزود: خدا را شاکریم که عمر و حیات ما را در برهه‌ای از زمان قرار داد که سایه ولایت فقیه بر سر ما سایه گستر است و رزق و ارتزاق دنیوی ما را در لباس مقدسی قرار داد بنام لباس مقدس انتظامی و مرزبانی و به این افتخار می‌کنیم.

الهی ادامه داد: اگر امروز مرزبانی و انتظامی در کشور می‌درخشند و سربلندند و مقام معظم رهبری آنان را مجاهدان فی سبیل‌الله می‌نامد به واسطه پشتیبانی شما از فرزندانتان در انتظامی و مرزبانان وطن است که با چشمان بیدار از مرزهای ایران اسلامی حراست و از امنیت کشور پاسداری می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که امنیت امروز کشور میراث بجا مانده از شهداست و ما در این لباس که لباس خادمی و نوکری مردم است میراث دار خون شهدا و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستیم، افتخار می‌کنیم که پا جا پای بزرگمردانی گذاشتیم که که این عزت و افتخار را برای این مملکت به ارمغان آورده‌اند.

وی خطاب به مرزبانان و خانواده‌های آنان گفت: باعث خوشحالی است در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نقطه به نقطه آن کربلاست، چرا؟ چون بزرگانی چون شما در این سرزمین خدمت می‌کنند که درس گرفته از مکتب آقا امام حسین(ع) هستند مکتبی که درس وفا، ولایت‌مداری، از خود گذشتگی، ایثار، شهادت طلبی را به ما آموخت.

الهی گفت: امیدواریم در مسیری قدم برداریم و به نحوی عمل کنیم که در این دنیا در محضر مولا و مقتدایمان فرماندهی کل قوا و خانواده معظم شهدا و در آن دنیا در محضر شهدا و خدای شهدا شرمنده نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha