• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402041509493
  • خبرنگار : 50184

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

حجت الاسلام وحید ترکاشوند در حاشیه برگزاری این دوره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دوره دانش افزایی هیات علمی دانشگاه‌ها، طرحی کشوری است که توسط مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: این طرح تا پیش از سال ۱۳۹۸ هرساله برگزار می شد، اما از این سال به دلیل شیوع بیماری کرونا برای چندسالی متوقف ماند و اکنون دوباره دوره‌های آن برگزار می‌شود. 

معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح  را بیان اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و کارکرد آن، پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص انقلاب اسلامی و قانون اساسی دانست و گفت: امیدواریم خروجی این دوره این باشد که در نهایت اساتید به یک آگاه سازی و منطق خوب و دقیق در این رابطه دست پیدا کنند. 

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه

وی با بیان اینکه اولین دوره دانش افزایی اساتید هیات علمی دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد، افزود: پدیدار شناسی انقلاب، اهداف، کارکردها، مبانی نظری و دستاوردهای انقلاب اسلامی، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نیز شبهات رایج در فضای دانشگاه ها از جمله محورهای این دوره با  مدرسی دکتر مسعود اخوان کاظمی رئیس و عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی بود. 

به گفته این مسئول، در مرحله اول حدود ۴۰ نفر از اساتید هیات علمی دانشگاه پیام نور در این دوره سه روزه شرکت کردند. 

وی در پایان از استقبال بسیار خوب اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه از برگزاری این دوره و درخواست آنها برای برگزاری دوره های بعدی خبر داد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha