• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402041408897
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرعامل خبر داد:

انجام بیش از ۸۰۰۰ خدمت غیر حضوری در شرکت گاز ایلام

انجام بیش از ۸۰۰۰ خدمت غیر حضوری در شرکت گاز ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۸۸۲۹ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری ارائه شده‌ است.

«محمود کشاورز» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان‌(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شده‌است.
وی افزود: این خدمات شامل انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرایند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گذاری گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۲۱ ثبت شماره کنتور، ۱۰ مورد درخواستهای پیامکی، ۳۹۳۴ مورد دریافت آخرین قبض، ۲۰ مورد شکایت تلفنی، ۱۱ مورد نصب و جابجایی علمک، ۲۳مورد تغییر شماره تماس، ۱۸ مورد نصب علمک روستایی، ۴۶ مورد نصب علمک شهری، ۴ هزارو ۶۴۲ پرداخت قبض آنلاین و ... بوده است.
کشاورز تصریح کرد: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود.
وی تاکید کرد: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha