«محمود کشاورز» در گفتوگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شدهاست.
وی افزود: این خدمات شامل انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرایند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گذاری گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۲۱ ثبت شماره کنتور، ۱۰ مورد درخواستهای پیامکی، ۳۹۳۴ مورد دریافت آخرین قبض، ۲۰ مورد شکایت تلفنی، ۱۱ مورد نصب و جابجایی علمک، ۲۳مورد تغییر شماره تماس، ۱۸ مورد نصب علمک روستایی، ۴۶ مورد نصب علمک شهری، ۴ هزارو ۶۴۲ پرداخت قبض آنلاین و ... بوده است.
کشاورز تصریح کرد: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفهجویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود.
وی تاکید کرد: شرکت گاز استان از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
انتهای پیام
نظرات