سرهنگ ابوالفضل قلیپور اظهار کرد: در فصل بهار امسال ۲۴۵ هزار و ۴۲۲ شهروند قزوینی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان و شهرستانهای تابعه تماس تلفنی برقرار کردند که از این تعداد ۷۳ هزار و ۵۲۹ مورد یعنی ۳۰ درصد آن عملیاتی و منجر به حضور مأموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده و ۱۲ هزار و ۶۳ مورد از تماسها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و ۹۰ فقره از این تماسها نیز غیرقابل رسیدگی از قبیل مزاحمت تلفنی و عدم ارتباط پیام به حیطه فعالیت مأموران انتظامی بوده است.
وی با بیان اینکه شهرستانهای قزوین، البرز و تاکستان به ترتیب در رتبههای اول تا سوم این تماسها قرار دارند، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با استفاده از تلفن ۱۱۰ با هزار و ۶۲۷ نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد مأموران تماس حاصل نموده که ۹۸ درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کردهاند.
بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تماس با تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس گزارش کرده و در صورت مواجه شدن با حوادث امنیتی و اجتماعی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
نظرات